این عکس طلاق خانوم بازیگر را از همسر دومش را فاش کرد!

به گزارش رصد روز، فریبا نادری حدود ۳۳ فیلم و سریال در کارنامه بازیگری خود دارد. اما بدون شک هیچ کدام از آن ها برای فریبا نادری به اندازه سریال ستایش برای او شهرت به ارمغان نیاورد. علاوه بر این پخش مداوم این سریال از سوی تلویزیون در طول سا...

به گزارش رصد روز، فریبا نادری حدود ۳۳ فیلم و سریال در کارنامه بازیگری خود دارد. اما بدون شک هیچ کدام از آن ها برای فریبا نادری به اندازه سریال ستایش برای او شهرت به ارمغان نیاورد. علاوه بر این پخش مداوم این سریال از سوی تلویزیون در طول سالیان اخیر باعث شد تا فریبا نادری برای مدت ها در مرکز توجه باشد. اکنون هم شهرت قابل توجه فریبا نادری باعث شده تا تعداد دنبال کنندگان او در اینستاگرام به بیش از دو میلیون و ۱۰۰ هزار فالوئر برسد. فریبا نادری در سریال های بسیاری همچون مروارید سرخ، چک برگشتی، ستایش ۲ و ۳ آسمان همیشه ابری نیست نیز نقش آفرینی داشته است.

همین چند ماه قبل بود که برخی کانال مجازی بدون هیچ مدرکی ادعای طلاق فریبا نادری از همسرش را مطرح کردند. اما جالب اینجاست که فریبا نادری به هیچ کدام از این ادعاها واکنشی نشان نداد. پس از آن هم فریبا نادری استوری های با مفهوم تنهایی و حال و احوال ناخوش در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد.

او اکنون هم یک تصویر در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده که نشان می دهد فریبا نادری حلقه ازدواج اش را از دست چپ اش خارج کرده است. این موضوع سبب شده تا برخی کانال های مجازی بار دیگر به شائبه طلاق فریبا نادری از همسرش دامن بزنند. ادعایی که هنوز با تایید و تکذیب فریبا نادری مواجه نشده است.

فریبا نادری

مطالب مرتبط

آخرین اخبار