این ۳ دختر تازه بازیگر سینمای ایران را تسخیر می کنند+ تصاویر

به گزارش رصد روز، در چند سال اخیر سینما و تلویزیون کشورمان شاهد ورود دختران نسل جدید به عرصه بازیگری بوده است که با فیلم و سریال‌هایی ماندگار معروف شده‌اند، دخترانی که قهرمان اصلی فیلم‌هایشان بوده و یا تاثیر زیادی در روند داستان آن داشته‌...

به گزارش رصد روز، در چند سال اخیر سینما و تلویزیون کشورمان شاهد ورود دختران نسل جدید به عرصه بازیگری بوده است که با فیلم و سریال‌هایی ماندگار معروف شده‌اند، دخترانی که قهرمان اصلی فیلم‌هایشان بوده و یا تاثیر زیادی در روند داستان آن داشته‌اند. دعوت از بازیگران نوظهور و با استعداد، روال کاری بسیاری از کارگردانان بود است چنانچه در فیلم من ترانه پازده سال دارم، رسول صدرعاملی کارگردان فیلم از چهره‌ای ناشناخته دعوت کرده و حضور تاثیرگذار او در این فیلم باعث دیده شدن و دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر شد.

سه چهره جوان که اخیرا وارد عرصه بازیگری شده و استعداد بازیگری خود را نشان داده‌اند. باید منتظر ماند و دید که آیا می‌توانند مسیر موفقیت خود را همچون بازیگران موفق زن در سینما ادامه دهند یا خیر؟!

باران احمدی

سه دختر نوظهور سینمای ایران که آینده درخشانی دارند

باران احمدی دختر جوان مهران احمدی بازیگر و کارگردان مشهور کشورمان می‌باشد که در اولین کار هنری خود در کنار پدر هنرمندش در سریال بی‌گناه نقش‌آفرینی کرده است. باران در این سریال کاراکتر سارینا دختر جوان پروین فرشباف (نسرین نصرتی) و مهران احمدی (عطا معصومی) را ایفا می‌کند و با شیطنت و ادبیات خاص خود توجه مخاطبان این سریال را به خود معطوف کرده است. سریال بی‌گناه داستان مردی به نام بهمن مردانی را به تصویر می‌کشد که ۲۵ سال قبل به خارج از کشور فرار کرده، برای پیدا کردن رازی که باعث این فرار شده است به ایران باز می‌گردد و خانواده رشید فرشباف با بازی مسعود رایگان، استاد مطرح طراحی فرش را در موقعیت بسیار عجیبی قرار می‌دهد که باعث دگرگونی روابطشان شده و سرنوشت متفاوتی را برایشان رقم می‌زند. در این سریال رفت و برگشت‌هایی به دهه ۶۰ دیده می‌شود که بیننده را با لایه‌های درونی و انگیزه‌های فعلی شخصیت‌ها آشنا می‌کند و به جذابیت داستان می‌افزاید.

میترا رفیع

سه دختر نوظهور سینمای ایران که آینده درخشانی دارند

میترا رفیع نیز یکی دیگر از چهره‌های جدید بازیگری در کشورمان است که با این که تاکنون تجربه بازی در فیلم و سریال‌های از سرنوشت، آخرین پناه، من می‌ترسم، مجدلیه مقدس و کلمبوس را دارد ولی با نقش الناز در سریال بی‌همگان به شهرت رسید و در جدیدترین تجربه خود در سریال گیلدخت که این روزها از شبکه یک سیما پخش می‌شود ایفاگر نقش گلنار شده و بسیار مورد توجه بینندگان قرار گرفته است. «گیل‌دخت» یک سریال تاریخی است که قصه آن در دوره قاجار می‌گذرد و در بستر تاریخ، قصه عاشقانه گلنار و موقعیت‌هایی که برایش پیش می‌آید و جنگ قدرتی که بین شاهزاده‌های قجری است را نشان می‌دهد و در این میان گلنار داستان، درگیر ماجراهای بسیاری می‌شود و جسارتی که در شخصیت او می‌بینیم برای‌مان خیلی جالب است، زیرا در دوران قاجار کمتر شنیده یا خوانده‌ بودیم که زنان این‌قدر شجاع و جسور باشند اما گلنار همه این ویژگی‌ها را دارد، حتی در جاهایی، جلوی پدر و مادرش می‌ایستد و بر خلاف دیگر زنان قصه است و طراحی حالات عاطفی، ذهنی و جسمانی این نقش به کار او عمق می‌بخشد.

فاطمه مسعودی‌فر

فاطمه مسعودی فر

فاطمه مسعودی‌فر نیز یکی دیگر از بازیگران تازه‌کار و جوان ایرانی است و اولین بازی خود در فیلم بلند را با فیلم پوست تجربه کرد که برای آن نامزد جایزهٔ حافظ شد. اما بیشتر برای بازی در مجموعهٔ عاشقانه و تاریخی جیران در نقش مقابل امیرحسین فتحی شناخته شد که بسیار خوش درخشید و چالش او برای ایفای این نقش لهجه گرجی بود که بسیار خوب از آن عبور کرد و به اندازه‌ای روی لهجه‌اش تسلط دارد که مخاطب فراموش می‌کند واقعا گرجی نیست. داستان این سریال درباره جیران، سوگلی ناصرالدین‌شاه است که شاه قاجار طی دیداری اتفاقی به او علاقه‌‌مند می‌‌شود و با او ازدواج می‌‌کند. این سریال روایتگر دوران عشق این شاه قاجار به جیران است. قصه سریال جیران پس از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین شاه با جیران آغاز می‌‌شود و تا حدود شش سال از زندگی آن‌ها را در بر می‌‌گیرد.

در این میان اما برخی به ورود این بازیگران تازه وارد انتقاد کرده‌اند و عده دیگری معتدند که به خوبی توانسته‌اند از پس نقش‌های‌شان برآیند. نظر شما چیست؟ و بازی کدام یک را بیشتر می‌پسندید؟

 

مطالب مرتبط