بازدید مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از غرفه ثمسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ضمن ابراز خرسندی از رویه فعالیت‌های شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، از غرفه ثمسکن در نمایشگاه «بیست و سومین دوره صنعت ساختمان» بازدید کرد. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ،...

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ضمن ابراز خرسندی از رویه فعالیت‌های شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، از غرفه ثمسکن در نمایشگاه «بیست و سومین دوره صنعت ساختمان» بازدید کرد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، با حضور در غرفه ثمسکن ضمن آشنایی با فعالیت‌های هلدینگ و شرکت های تابعه و آخرین آمار مربوط به رشد فعالیت های ساخت و ساز شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن در کشور خواستار شکل‌گیری کارگروه‌های مشترک میان سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن برای پیگیری برخی امورقابل پیگیری شد.

ایشان همچنین در این بازدید پیرو توضیحات دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن با اطلاع از رشد ۳۵ درصدی در سال جاری نسبت به سال گذشته در راستای توسعه اهداف شرکت گروه سرمایه گذاری با هدف مسکن باکیفیت در کشو ابراز امیدواری کرد.

گفتنی است بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از ۱۲ تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ الی ۱۶ در سالن ۴۱ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در این نمایشگاه به ارائه خدمات خود از جمله عرضه واحدهای پروژه های شاخص شرکت های تابعه خود در سراسر کشور و آشنایی با سطح کیفی سازی ثمسکن در حوزه طراحی و ساخت به بازدیدکنندگان می‌پردازد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط