بازدید معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از غرفه ثمسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با حضور در غرفه ثمسکن در نمایشگاه «بیست و سومین دوره صنعت ساختمان»با فعالیت ها و چشم انداز ۱۴۰۲ شرکت سرمایه گذاری مسکن آشنا و از نزدیک در روند فعالیت های هلدینگ قرار گرفت. به گزار...

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با حضور در غرفه ثمسکن در نمایشگاه «بیست و سومین دوره صنعت ساختمان»با فعالیت ها و چشم انداز ۱۴۰۲ شرکت سرمایه گذاری مسکن آشنا و از نزدیک در روند فعالیت های هلدینگ قرار گرفت.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ، با حضور در غرفه ثمسکن ضمن آشنایی با فعالیت‌های هلدینگ و شرکت های تابعه ، از آخرین برنامه ریزی های ثمسکن در چشم انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۲ مطلع شد.

ایشان همچنین در این بازدید پیرو توضیحات دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن با اطلاع از رشد ۳۵ درصدی در سال جاری نسبت به سال گذشته در راستای توسعه اهداف شرکت گروه سرمایه گذاری با هدف مسکن باکیفیت در کشور ابراز امیدواری و برای تسریع در برخی از مناسبات دو طرفه اعلام آمادگی نمود.

گفتنی است بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از ۱۲ تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ الی ۱۶ در سالن ۴۱ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در این نمایشگاه به ارائه خدمات خود از جمله عرضه واحدهای پروژه های شاخص شرکت های تابعه خود در سراسر کشور و آشنایی با سطح کیفی سازی ثمسکن در حوزه طراحی و ساخت به بازدیدکنندگان می‌پردازد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار