بازدید وزیر راه و شهرسازی از غرفه گروه سرمایه گذاری مسکن

در اولین روز برپایی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که با حضور شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در حال برگزاری است دکتر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از غرفه ثمسکن بازدید کرد. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی شرکت گروه ...

در اولین روز برپایی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که با حضور شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در حال برگزاری است دکتر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از غرفه ثمسکن بازدید کرد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن دکتر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی صبح امروز و پس از مراسم افتتاحیه از غرفه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بازدید کرد.

در این بازدید دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ضمن معرفی اجمالی فعالیت های ثمسکن با تاکید بر اینکه این شرکت در استفاده از فناوری های نوین ساخت و ساز پیشتاز است افزود:

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن با سابقه بیش از ۳۳ در حوزه انبوه سازی با محوریت پروژه های مسکونی،تجاری ، اداری، خدماتی ، آموزشی و ساخت آزادراه در راستای ارتقاء کیفیت ، افزایش بهره وری پروژه ها،توسعه فناوری های ساخت همچون صنعت سازه به روش قالب تونلی،استفاده از روش های هوشمند سازی،تامین انرژی های پاک و تصفیه فاضالب خاکستری در راستای ساختمان سبز اقدام نموده است و در این میان با ایجاد ارزش افزوده هایی برای طراحی ، ساخت ، تامین و بهره برداری پروژه های ساختمانی استراتژی ها و اقداماتی نموده است.

دکتر محمدرضا جواهری تفتی در ادامه با اشاره به افزایش حداقل ۳۵ درصدی در تولید سال جاری نسبت به سال گذشته شرکت سرمایه گذاری مسکن گفت :

بالا بردن سرعت اجرا را از جمله موارد مهم ذکر کنید خاطر نشان کرد از نمونه اقدامات انجام شده می توان به برگزاری کمیته های تخصصی فناوری ، بازدید مستمر پروژه ها در سراسر کشور ، تامین و تمرکز بر فناوری های نوین و ارزیابی فرایند ساخت با استفاده از داشبوردهای تخصصی مدیریت پروژه وکنترل کیفی تو فرایندهای بهره برداری و تحویل به مشتریان که راه اندازی و پیاده سازی شده است نام برد.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ابراز امیدواری کرد با بهره و توسعه فناوری های نوین می توان آن را به عنوان استراتژی توسعه پایدار در دستور کار سازندگان و انبوه سازان کشور قرار داد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط