بازیگر «شب دهم» می‌خواهد معتاد شود

به گزارش رصد روز، پرویز فلاحی‌پور که هم اکنون سریال «بی‌نشان» را بر روی آنتن دارد، در گفت و گویی اعلام کرد: «من ایفای نقش‌های متفاوت را دوست دارم. در سریال آزادی مشروط ساخته مسعود ده نمکی ایفای یک نقش طنز را بر عهده گرفته‌ام. یک بازیگر با...

به گزارش رصد روز، پرویز فلاحی‌پور که هم اکنون سریال «بی‌نشان» را بر روی آنتن دارد، در گفت و گویی اعلام کرد: «من ایفای نقش‌های متفاوت را دوست دارم. در سریال آزادی مشروط ساخته مسعود ده نمکی ایفای یک نقش طنز را بر عهده گرفته‌ام. یک بازیگر باید این توانایی را داشته باشد که بتواند در هر گونه ای (ژانر) کار کند.»

امیدوارم روزی نقش معتاد را بازی کنم

وی با بیان این که نقش معتاد را تا حالا بازی نکرده‌ام توضیح داد: امیدوارم روزی به این نقش برسم. یک بار با آقای سعید سلطانی سریالی داشتتم که نقش اصلی شان یک معتاد بود. با ایشان صحبت کردم و گفتم این نقش را من دوست دارم. او هم خیلی استقبال کرد ولی این اتفاق نیفتاد. من کسی را می‌شناسم که پنج شش سال اعتیاد داشت و من نمی دانستم. او بعضی مواقع به شدت عصبانی می‌شد ولی باز هم من متوجه نمی‌شدم که این عصبانیتش به خاطر اعتیاد است. در واقع نقش معتاد کلیشه ای را نمی خواهم بازی کنم. شخصیت معتادی را دوست دارم که هیچ کسی از اعتیادش خبر ندارد. بعضا خود خانواده هم نمی دانند که این‌ها معتاد هستند.

دستمزدهای نمایش خانگی بیشتر است

فلاحی‌پور در پاسخ به این سوال که بین تلویزیون و نمایش خانگی کدام یک را ترجیح می‌دهید، اظهار داشت: برای من، کارگردان و نوشته و تهیه کننده و گروه مهم است. اگر این‌ها خوب باشد، فرقی نمی کند که اثر در تلویزیون یا رسانه باشد. سریال شب دهم را برای تلویزیون و شهرزاد را برای رسانه کار کردم. به جرات می گویم که شب دهم از شهرزاد بهتر بود و من بیشتر دوستش دارم. چون متنش انسجام بیشتری دارد. شب دهم فیلمبرداری و نورپردازی خوبی دارد و بازی هایش یکدست است. در سریال شهرزاد می‌توانید بگویید این بازی با آن بازی بالا و پایین دارد، اما در شب دهم همه چیز یکدست است.

این بازیگر درباره تفاوت دستمزدهای بازیگری در این دو رسانه گفت: از آنجا که سرمایه گذار در نمایش خانگی، خصوصی است، دستمزدهایش یک مقدار بیشتر است اما این تفاوت، زیاد نیست. به بازیگرانی که یک پیشینه جهانی دارند، ممکن است مبلغ بیشتری بدهند، اما برای بقیه بازیگران دستمزدها نزدیک به هم است.

سعی کردم حاشیه ای درست نکنم

وی درباره حضورش در فضای مجازی گفت: من در دنیای مجازی حضور دارم اما تا حالا هیچ حاشیه ای نداشتم و سعی کردم که حاشیه ای درست نکنم. شما وقتی به کسی حمله می کنید یا خودتان را پررنگ می کنید، دیگران به شما حمله می کنند. اگر به کسی کاری نداشته باشید، کسی هم با شما کار ندارد. من قائل به این نیستم که فضای مجازی می تواند در انتخاب بازیگر و افزایش مخاطب تاثیر زیادی داشته باشد. فضای حقیقی که داریم، بسیار قوی تر از فضای مجازی است. من سعی می کنم به گونه‌ای بازی کنم که مردم دوست داشته باشند. از این رو نیاز چندانی به فضای مجازی ندارم. چون همین مردم در فضای مجازی هم هستند. مردم آنجا از کرات دیگر که نیامده‌اند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط