بازیگر مشترک سریال گیلدخت و سقوط را بشناسید+ عکس

به گزارش رصد روز، امین میری بازیگر مشهور که در فیلم و سریال های مهمی ایفای نقش کرده این روزها در نقش ابوخالد در سریال سقوط و نقش زهرمار خان در گیلدخت بازی کرده و بازی خوب و روان وی با لهجه عربی در سقوط مورد توجه قرار گرفته است. او بازیگری...

به گزارش رصد روز، امین میری بازیگر مشهور که در فیلم و سریال های مهمی ایفای نقش کرده این روزها در نقش ابوخالد در سریال سقوط و نقش زهرمار خان در گیلدخت بازی کرده و بازی خوب و روان وی با لهجه عربی در سقوط مورد توجه قرار گرفته است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۲ با اجرای نمایش در زاهدان آغاز کرد و بعد از چندی به تهران آمد. وی برای اولین بار در سال ۱۳۸۸ با فیلم سینمایی «آینه‌های روبرو» به کارگردانی نگار آذربایجانی، روی پرده سینما رفت. او سال ۱۳۸۶ با حمایت آرین ریسباف با ایفای نقش کوتاه در جشنواره کارنامه، حضور داشت و جایزه گرفت. از مهم‌ترین کارهای امین میری فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار به شمار می‌رود، این فیلم با موضوع زندگی فردی به نام عبدالمالک ریگی ساخته شد و از امین میری به عنوان مشاور لهجه ب لوچی و بازیگر دعوت به کار کردند.

سریال سقوط و سریال گیلدخت، جزو سریال های پرطرفداری هستند که این روزها، هر جایی صحبت در مورد بازیگرانشان، داغ است؛ بازیگرانی مثل از الناز ملک در نقش آیسان سریال سقوط و میترا رفیع در نقش گلنار گیلدخت. و اما ابوخالد داعشی سریال سقوط که در هر دوی این سریال ها حضور دارد و نقش جذابش در سریال گیلدخت با عنوان زهرمارخان که درست مثل نقش بازیگر داعشی سریال سقوط، جذابیت خاص خود را دارد.

تصویری از امین میری، در نقش زهرمار خان سریال گیلدخت و ابوخالد در سریال سقوط را مشاهده خواهید کرد.

امین میری

امین میری در نقش زهرمار خان در سریال گیلدخت

امین میری

مطالب مرتبط

آخرین اخبار