بانک ملی ایران ؛ بانک عامل در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

بانک ملی ایران در سی و چهارمین نمایشگاه ببن المللی کتاب تهران به عنوان بانک عامل خدمت رسانی می کند. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان بانک عامل آماده خد...

بانک ملی ایران در سی و چهارمین نمایشگاه ببن المللی کتاب تهران به عنوان بانک عامل خدمت رسانی می کند.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان بانک عامل آماده خدمت رسانی به ناشران متقاضی خواهد بود.

گفتنی است ناشران متقاضی حضور در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند نسبت به افتتاح حساب در بانک ملی ایران  به عنوان بانک عامل اقدام و  اطلاعات خود را در سامانه ثبت نام نمایشگاه به ثبت برسانند.

ضروری است ناشران محترم در هنگام افتتاح حساب و ثبت اطلاعات بانکی خود در سامانه، به این نکته توجه داشته باشند که نام صاحب حساب با اطلاعات مودی مالیاتی که در مراحل قبل در سامانه ثبت نام وارد نموده اند ؛ یکسان باشد.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ست» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار