بانک پارسیان و حقوقی هایی که روی بازار را سفید کردند!!! + سند

بانک پارسیان که با نماد وپارس در بازار سرمایه فعالیت می کند امروز شاهد فروش قابل توجه حقوقی های خود بود. این نماد بورسی طی 7 روز گذشته 84 هزار میلیارد ریال از ارزش بازار خود را ازدست داده است

به گزارش اختصاصی رصد روز ، با پایان معاملات امروز و در حالیکه شاخص بعد از ریزشهای قابل توجه در چند روز اخیر سبز بود نماد وپارس متعلق به بانک پارسیان روز پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. نماد وپارس امروز در شرایطی با منفی ۰.۷۴% بسته شد که تعداد معاملات ۱۰.۱۳۱ معامله بود و حجم معاملات صورت گرفته در آن به ۳۶۱ میلیون و ۴۴۶ هزار رسید. حقوقی های این سهم که در ثانیه های ابتدایی معاملات امروز ۴۰۰ هزار سهم عرضه کردند در ادامه نیز با روندی نوسانی به فروش سهم ادامه دادند تا در نهایت در پایان معاملات امروز شاهد فروش ۵۰ میلیون و ۶۱۳ هزار سهم ودر طرف دیگر نیز ۱۹ میلیون و ۸۷۸ هزار سهم توسط حقوقی های نماد وپارس خریداری شود.

 

نماد وپارس سهم شناور خود را ۲۰ درصد می بیند و در نهایت با خرید ۱۰ نفر حقوقی و ۱۵ نفر فروشنده حقوقی به کار خود پایان داد اما سؤالی که باید پرسید اینجاست که آیا در روزهای متزلزل بازار نمی توان انتظار داشت که حقوقی ها حمایت بیشتری از این سهم داشته باشند تا تعداد زیادی از سهامداران این سهم از ضرر و زیان چند روزه اخیر رها شوند.

 

 

 

لازم به ذکرست بانک پارسیان در ۷ روز گذشته بیش از ۸۴ هزار میلیارد ریال از ارزش بازار خود را از دست داده است.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار