بانک پاسارگاد به هفت نفر ۱۹۰۰ میلیارد پاداش پرداخت کرد!!!

بدون در نظر گرفتن سایر مزایا برای اعضای هیئت مدیره بانک پاسارگاد و تنها با لحاظ کردن این پاداش میزان دریافتی آنان 228 میلیون ریال به صورت ناخالص در ماه خواهد بود.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در ادامه بررسی پاداشهای پرداختی اعضای هیئت مدیره بانکها به تازگی مبلغ پاداش پرداختی به اعضای هیئت مدیره بانک پاسارگاد نیز منتشر شد. این بانک در پایان سال قبل برای هفت نفر از اعضای هیئت مدیره خود  ۱۹۰۰ میلیارد پاداش در نظر گرفت.

اعضای هیئت مدیره این بانک را در پایان سال قبل آقایان ، مجید قاسمی ، علی سلیمانی شایسته ، کامران اختیار ، ذبیح الله خزایی ، علی اکبر امین تفرشی ، محمدرضا ساروخانی و وحید باقری خیرآبادی تشکیل میدادند که از این نفرات چهار نفر عضو موظف غیر اجرایی و سایر نفرات عضو موظف اجرایی بودند.

لازم به ذکر است بدون در نظر گرفتن سایر مزایا برای اعضای هیئت مدیره بانک پاسارگاد و تنها با لحاظ کردن این پاداش میزان دریافتی آنان ۲۲۸ میلیون ریال به صورت ناخالص در ماه خواهد بود. این در حالیست که هزینه حقوق و دستمزد ۳ هزار و ۷۴۰ کارمند این بانک در پایان سال قبل ۷ هزار و ۶۷۲ میلیارد ریال بوده که به صورت میانگین سهم کارمندان از این میزان در ماه به ۱۷۰ میلیون ریال می رسد.

پاداش هیئت مدیره بانک پاسارگاد

 

 

حقوق و دستمزد کارمندان بانک پاسارگاد

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار