با توسعه صندوق‌های املاک و مستغلات، مشکلات سرمایه‌گذاری در مسکن رفع می‌شود

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: با بهبود شرایط اقتصاد کلان و تقویت صندوق‌های املاک و مستغلات مشکلات مربوط به سرمایه‌گذاری در بخش مسکن رفع می‌شود.

به گزارش رصد روز، اسماعیل حسین زهی در رابطه با صندوق املاک و مستغلات، گفت: با مدیریت مناسب در بخش‌های مختلف اقتصاد ازجمله‌ صندوق‌های املاک و مستغلات، می‌توان شاهد کاهش سوداگری، کنترل نوسانات قیمت و ساماندهی بخش مسکن بود.

نظارت‌های دقیق بر عملکرد صندوق‌های املاک و مستغلات
وی، موضوع صندوق املاک و مستغلات را اتفاق مثبتی ارزیابی کرد و افزود: در صورتی که نظارت‌های دقیق و درستی بر عملکرد صندوق‌های املاک و مستغلات صورت گیرد، مردم بیش از پیش به آن اعتماد کرده و سرمایه‌های خود را به سمت این صندوق‌ها سرازیر خواهند کرد.

مطالعه بیشتر: مجوز پذیره‌نویسی دومین صندوق املاک و مستغلات صادر شد
حسین زهی عنوان کرد: با بهبود شرایط اقتصاد کلان و تقویت صندوق‌های املاک و مستغلات مشکلات مربوط به سرمایه‌گذاری در بخش مسکن رفع می‌شود.

ابزار مناسب در بازار مسکن
نماینده خاش، تفتان، میرجاوه و بخش‌های کورین و نصرت‌آباد در مجلس در پایان، صندوق املاک و مستغلات را یکی از ابزارهای مناسب توسعه و ایجاد ارتباط در بازار مسکن ذکر کرد و توضیح داد: راه‌اندازی این صندوق در بستر بورس اعتماد سرمایه‌گذاران را به دنبال دارد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط