با ۲۰۰ میلیون چه خودروهایی می‌توان خرید؟

با توجه به نوسان‌های قیمت‌ خودروهای کارکرده در بازار، با بودجه ۲۰۰ میلیون تومان چه خودروهایی با کارکرد بیشتر از ۱۰هزار کیلومتر است می‌توان خرید؟

به گزارش رصد روز، یکی از بازارهای پرطرفدار در ایران، بازار خودرو است. تعداد زیادی از افراد در جامعه وجود دارند که با خرید و فروش خودرو کسب درآمد و سود می‌کنند. همچنین روزانه افراد زیادی هستند که به دنیال خرید خودرو شخصی هستند. با توجه به افزایش قیمت خودروهای صفر، و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، تعداد زیادی از افراد به دنیال خرید خودروهای دسته دوم هستند.

با توجه به نرخ خودروهای موجود در بازار و نوسان روزانه قیمت‌ خودروهای صفر و کارکرده، بسیاری از افراد به دنبال قیمت خودروهای کارکرده هستند تا بتوانند انتخاب مناسبی برای خرید خودروی خود داشته باشند.

با بودجه ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان چه خودروهایی موجود است؟

با توجه به قیمت‌ خودروهای کارکرده در بازار، در بازه قیمتی ۲۰۰ میلیون تومان خودروی برلیانس H220 دنده‌ای را می‌توان با قیمت ۱۹۹ میلیون تومان خریداری کرد. همچنین از خودروهای داخلی، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ کارکرده به حدود قیمتی ۲۱۱ میلیون تومان رسیده است.

همچنین خودروی دنا پلاس ۱۷۰۰ سی‌سی دنده‌ای به عنوان گران‌ترین خودرو در این بازه قیمتی، با قیمت ۲۸۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

در جدول زیر لیست خودروهای موجود در حدود قیمتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان را مشاهده می‌کنید: (این آمار برای ماشین‌های مدل ۱۳۹۷ به بعد است.)

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

 

تجارت نیوز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار