حسین عبده تبریزی استاد دانشگاه و فعال اقتصادی

برای حل استانداردسازی نهادهای مالی چه چاره ای اندیشیده شده؟

نهادهای مالی ایران با استاندارهای مورد نیاز برای پیشرفت فاصله دارد اما سؤال اینجاست که برای حل این مسئله چه چاره ای اندیشیده  شده و اگر سوء عملی وجود داشته چطور و چگونه به وجود آمده.

به گزارش رصد روز،دکتر عبده تبریزی استاد دانشگاه و فعال اقتصادی در آئین افتتاح دهمین دوره نمایشگاه بانک، بیمه و بورس گفت: در کیش اینوکس امسال شاهد تجمیع قابل توجه دانشگاه و شرکت ها هستیم تا از دل آنها ایده های نو برای اقتصاد نیازمند کمک کشور برآید. در این دوران سخت مؤسسات مالی مجبورند تا منابع خود را به صورت ویژه تری و با تمرکز بیشتری در اختیار صاحبان کسب و کار قراردهند. نهادهای مالی ایران با استاندارهای مورد نیاز برای پیشرفت فاصله دارد اما سؤال اینجاست که برای حل این مسئله چه چاره ای اندیشیده  شده و اگر سوء عملی وجود داشته چطور و چگونه به وجود آمده.

حضور برخی چهره ها درنمایشگاه امسال ضرورتی را ایجاد می کند که علاوه بر اینکه پاسخ به سؤالات زیادی را جستجو کنیم بلکه با حمایت از بنگاههای پر پتانسیل به اقتصاد کشور کمک کنیم. کاهش فاصله بین تسهیلات گیرندگان در خوشه های مختلف اقتصادی، توسعه خدمات، افزایش بهره وری و در نهایت کمک به وضعیت معیشتی مردم از جمله محورهاییست که در نمایشگاه امسال به دنبال آن هستیم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط