بررسی تناقضات پیرامون خرید واکسن کرونا / وزارت بهداشت با سند صحبت کند

ادعای یک مقام مسئول در مقابل آمار منتشر شده یک سازمان بین المللی که هیچ نفعی از انکار حضور یک کشور در یک لیست به خصوص نمی برد به اضافه تناقضی که از آن صحبت شد باعث می شود تا نوک پیکان این مطالبه گریها به سمت نمکی که این روزها حاشیه پیرامو...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، تعطیلی دو هفته ای کشور بخاطر مبارزه با اپیدمی کرونا موضوعی است که نشان می دهد کشور بیش از هر زمان دیگری به حل این مسئله احتیاج دارد. اپیدمی کرونا حالا دیگر به سمت رکوردهای خودش حمله می کند و در چند وقت اخیر بارها آمار فوت شدگان بیشتر از قبل بود. اما خرید واکسن کرونا یا ساخت واکسن کرونا موجی از امیدواریها را ایجاد کرد. مسئله ای که تحمل روزهای سخت را راحت تر می کرد. اما موضوعی که باید به آن توجه کرد این است که آیا خرید واکسن کرونا توسط کشورمان صورت گرفته یا خیر؟

۲۲ آبان سخنگوی وزارت بهداشت خانم دکتر سیما سادات لاری در بیان کرد که تحریمها مانع پیش خرید واکسن کرونا شده.

 

اپیدمی کرونا خرید واکسن کرونا ساخت واکسن کرونا وزارت بهداشت سیما سادات لاری

 

چند روز بعد کشورهای پیش خرید کننده واکسن کرونا توسط اکونومیست منتشر شد که در آن نامی از کشورمان دیده نمی شود.

 

اپیدمی کرونا خرید واکسن کرونا ساخت واکسن کرونا وزارت بهداشت سیما سادات لاری

 

 

 

۲۹ آبان نیز سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت در موضعی جدید بیان کرد که لیست ایران در بین این کشورها وجود دارد.

 

اپیدمی کرونا خرید واکسن کرونا ساخت واکسن کرونا وزارت بهداشت سیما سادات لاری

 

 

تناقض نظرات در این زمینه سبب می شود تا تردیدهای زیادی درباره اخبار ساخت واکسن کرونا به وجود بیاید. به خصوص که محمود احمدی نژاد در اظهاراتی به این تردیدها اضافه کرد. سعید نمکی وزیر بهداشت ببه عنوان لیدر وزارت بهداشت و حسن روحانی به عنوان رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا افرادی هستند که باید در این زمینه برای مردم شفاف سازی کنند.

ادعای یک مقام مسئول در مقابل آمار منتشر شده یک سازمان بین المللی که هیچ نفعی از انکار حضور یک کشور در یک لیست به خصوص نمی برد به اضافه تناقضی که از آن صحبت شد باعث می شود تا نوک پیکان این مطالبه گریها به سمت نمکی که این روزها حاشیه پیرامون وزارتخانه اش کم نیست گرفته شود. البته سایر دستگاههای ذیربط که اقدامی در این زمینه انجام داده اند نیز می توانند اسناد آن را برای آنکه شائبه های موجود برای همیشه برطرف شود در اختیار رسانه ها قرار دهند. تا اینجای کار نمی توان چشم را بروی تناقض های موجود و سند منتشر شده بست و تنها به یک ادعا بسنده کرد.

 

 

بیشتر بخوانید:

زنگ خطر؛ جمعیت کودکان ایران رو به کاهش است | باز هم پای دهه‌شصتی‌ها در میان است؟

شرایط جدید برای سفر بیماران کرونایی

آخرین اخبار درباره جریمه خودروها در زمان اعمال محدودیت‌ها

بسته حمایتی اصناف به ستاد ملی کرونا ارائه شد

 

 

مطالب مرتبط