بنیاد علوی حامی چهارمین پویش ملی درخت یاری

چهارمین پویش ملی درخت یاری روزهای یازدهم و دوازدهم آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش رصد روز،مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ حمایت از ایده و طرح های گروه های جهادی با موضوع فرهنگ سازی درخت یاری مهمترین هدف این رویداد اعلام شد.

بر اساس این گزارش: بیش از ۲۶۰ طرح با موضوع درخت یاری از سراسر کشور به دبیرخانه پویش ارسال شد که پس از پایش، ۸۰ طرح از ۵۴ گروه جهادی توسط هیات بازبینی، مجوز ورود به رویداد را کسب کردند.

همچنین در طول دو روز برگزاری همایش و ارائه ایده ها توسط گروه های جهادی در قالب سه کارگاه، از مجموع طرح ها ۷ طرح و ایده به عنوان ایده های برتر انتخاب شدند و در نهایت سه طرح برتر، تندیس و تقدیرنامه پویش را دریافت کردند.

این گزارش می افزاید: پویش ملی درخت یاری در مدت برگزاری رویداد، میزبان دو کارگاه آموزشی ایده یابی و ایده پردازی بود.

بنیاد علوی با اجرای پویش ملی درخت یاری و هم افزایی با گروه های مردمی، تاکنون کاشت ۲ میلیون و ۲۴۲ هزار نهال مثمر را در ۳۱ استان کشور انجام داده است.

این پویش از سال ۱۳۹۹ با هدف فرهنگ سازی جهت ورود مردم و گروه های جهادی به عرصه کاشت نهال مثمر برای خانواده های نیازمند ایجاد شده است.

چهارمین پویش ملی درخت یاری در طول دو روز برگزاری خود میزبان محسن مولایی نسب، معاون آبادانی و پیشرفت، مسعود پناهی مدیرعامل شرکت زرفام، حجت الاسلام سید محمد محمدی مدیرعامل شرکت سلامت پایا سینا، عاطفه امرایی معاون توانمند سازی محرومین و بهمن علی بخشی رئیس مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی بود.

هدف این پویش فعال کردن جریان مردمی و حلقه های میانی برای نقش آفرینی در عرصه محیط زیست با تمرکز بر کاشت و نگهداری نهال های مثمر است تا در کنار سایر فواید آن بتوان امکان تأمین معیشت برای خانواده های مستعد را فراهم کرد.

www.alavi-bonyad.com/10177

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار