بهرام افشاری در خاک فرو رفت+ عکس

به گزارش رصد روز، بهرام افشاری بصورت جدی بازیگری را از سال ۱۳۸۲ وقتی ۱۶ ساله بود بصورت آماتور از تئاتر همدان شروع کرد. بهرام افشاری در تهران ابتدا به کلاس های بازیگری حمید سمندریان رفت تا اینکه بصورت حرفه ای وارد کار تئاتر شد و در بیش از ...

به گزارش رصد روز، بهرام افشاری بصورت جدی بازیگری را از سال ۱۳۸۲ وقتی ۱۶ ساله بود بصورت آماتور از تئاتر همدان شروع کرد. بهرام افشاری در تهران ابتدا به کلاس های بازیگری حمید سمندریان رفت تا اینکه بصورت حرفه ای وارد کار تئاتر شد و در بیش از ۳۰ اجرای حرفه ای حضور داشت. بهرام افشاری در سال ۸۸ توانست برترین جوان ایران در بازیگری تئاتر شناخته شود. بهرام افشاری در سال ۱۳۹۰ نیز تندیس بهترین بازیگر مرد را از جشنواره بین المللی فجر بدست آورد. بهرام افشاری از طریق احمد مهرانفر برای حضور در پایتخت دعوت شد و بعد از تست آقای محسن تنابنده اعتماد کرد و این همکاری شکل گرفت و در نقش بهتاش فریبا جلوی دوربین رفت توانست به شهرت برسد.

بهرام افشاری عکسی را از خود در حالی که از گردن به پایین داخل خاک قرار دارد و تنها صورت او بیرون است منتشر کرده که چهره خندان او تعجب مخاطبین را بیشتر کرد.

بهرام افشاری

 

مطالب مرتبط