بوسه جنجالی یک زن به عزت الله ضرغامی

به گزارش رصد روز به نقل از رکنا ، عزت الله ضرغامی که در حال بازدید از برخی مناطق بود با اتفاق عجیبی روبرو شد. این چهره که در دولت ابراهیم رئیسی به عنوان وزیر گردشگری انتخاب شد. این چهره که در حال شنیدن حرفهای یک زن از وصعیت خود بود ناگهان...

به گزارش رصد روز به نقل از رکنا ، عزت الله ضرغامی که در حال بازدید از برخی مناطق بود با اتفاق عجیبی روبرو شد. این چهره که در دولت ابراهیم رئیسی به عنوان وزیر گردشگری انتخاب شد. این چهره که در حال شنیدن حرفهای یک زن از وصعیت خود بود ناگهان با یک بوسه غافلگیر شد.

بوسه جنجالی یک زن به عزت الله ضرغامی 

 

بیوگرافی عزت الله ضرغامی

 

ضرغامی از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام بود، که در اشغال سفارت آمریکا شرکت داشتند.فعالیت رسمی او از سال ۱۳۶۱ در سپاه پاسداران و در برنامه رادیویی این نهاد، آغاز شد.

بیوگرافی عزت الله ضرغامی 1

وی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی است و فعالیت سیاسی خود را از سال ۱۳۶۱ در سپاه پاسداران و در برنامه رادیویی آن آغاز کرد. ضرغامی از ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۲ معاون وزیر فرهنگ و ارشاد در امور مجلس بود و از ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۶ نیز معاونت امور سینمایی وزیر فرهنگ را برعهده داشت.

بیوگرافی عزت الله ضرغامی

در دولت هفتم به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منتقل شد و از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ معاون وزیر دفاع در امور مجلس آن وزارت بود. سال ۱۳۷۹ در دوره ریاست علی لاریجانی بر سازمان صدا و سیما، به معاونت امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیما منصوب شد و تا سال ۱۳۸۳ در این جایگاه فعالیت کرد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار