بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس امروز۱۰مهر ۱۴۰۰

افراد حقیقی امروز ۱۵۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه محصولات شیمیایی و همچنین سهام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بود.

به گزارش رصد روز، در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۱۵۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد هفت هزار و ۴۶۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۱درصد یعنی ۶هزار میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان دو درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «استخراج کانه‌های فلزی» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «فلزات اساسی» و «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «کچاد»، «شپدیس» و «پارسان» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «فجهان»، «فسبزوار» و «میدکو» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو معادل ۵۳میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی مجتمع جهان فولاد سیرجان با برتری ۶۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۸۴نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۰۲نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۶۵۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۴۷۰میلیارد تومان بود.

حقیقی حقوقی 00.07.10

تغییر مالکیت صنایع 0.07.10

مطالب مرتبط