بیش از ۱۲ هزار تماس با سامانه ۸۶۵۵ بانک شهر در تعطیلات ابتدای سال

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به افزایش روزافزون هموطنان از خدمات این بانک، گفت: برقراری تعامل نزدیک با شهروندان و بازتاب دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات آنان را همواره به عنوان اصلی مهم در دستور کار داریم. به گزارش رصد روز، ...

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به افزایش روزافزون هموطنان از خدمات این بانک، گفت: برقراری تعامل نزدیک با شهروندان و بازتاب دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات آنان را همواره به عنوان اصلی مهم در دستور کار داریم.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، علی اصغر غلامی با بیان اینکه کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (۸۶۵۵) همواره توانسته اند با پاسخگویی درست و تخصصی درجهت رفع نیازهای قانونی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی قدم بردارند، تصریح کرد: در تعطیلات ابتدای سال جاری نیز ۱۲,۷۸۴ تماس با این سامانه برقرار شده است.

غلامی تصریح کرد: بیشترین تماس شهروندان و مشتریان شبکه بانکی با سامانه ۸۶۵۵ به ترتیب مربوط به روزهای ۵ ، ۸ و ۹ فروردین ماه و کمترین تماس نیز به ترتیب مربوط به ۱۱، ۱۲ و ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۲ بوده است.
وی با بیان اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر همواره به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگوی همکاران، راهبران شهرنت، پذیرندگان پایانه های فروشگاهی و شهروندان می باشد، ادامه داد: ۸۴ درصد از کل پیام‌های ثبت شده در این سامانه از سوی مشتریان شبکه بانکی می‌باشد که بیشترین سهم تماس گیرندگان را به خود اختصاص داده است.
غلامی افزود: از ۱۲,۷۸۴ پیام دریافتی نیز در حدود ۱۱ هزار تماس قابل بهره برداری بوده که در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شده و ۱,۶۶۳ نیز تماس غیر مرتبط بوده است.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر خاطرنشان کرد: پیام های خدماتی همانند: راهنمایی و پاسخگویی و خدمات به مشتریان، پذیرندگان پایانه های فروشگاهی و راهبران شهرنت در مجموع ۸ درصد نسبت به دوره مشابه در سال قبل کاهش داشته که نشان‌دهنده ارائه بهتر خدمات جهت رفع مشکلات شعب، پشتیبانی دستگاه های پایانه فروشگاهی و رسیدگی مناسب‌تر به درخواست های مشتریان است.
غلامی با اشاره به محبوبیت روزافزون بانک شهر در میان شهروندان تاکید کرد: قدردانی از رفتار و خدمات رسانی همکاران شعب در روزه های تعطیل نوروز نیز بیشترین تعداد پیام های قدردانی را شامل شده است.

مطالب مرتبط