بیوگرافی الهه محمدی خبرنگار بازداشت شده روزنامه هم میهن

الهه محمدی خبرنگار روزنامه هم میهن که سابقه همکاری با رسانه هایی مانند اعتماد آنلاین، شهروند و و خبر آنلاین را دارد در حوزه اجتماعی و زنان قلم می زد در ادامه بیوگرافی الهه محمدی خبرنگار بازداشت شده روزنامه هم میهن را می خوانیم. به گزارش ر...

الهه محمدی خبرنگار روزنامه هم میهن که سابقه همکاری با رسانه هایی مانند اعتماد آنلاین، شهروند و و خبر آنلاین را دارد در حوزه اجتماعی و زنان قلم می زد در ادامه بیوگرافی الهه محمدی خبرنگار بازداشت شده روزنامه هم میهن را می خوانیم.

به گزارش رصد روز، الهه محمدی در مرداد سال ۱۴۰۱  گزارش او در روزنامه شرق با عنوان قتل با اسم رمز ناموس موفق از سوی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران به عنوان یکی از گزارش‌های برتر سال معرفی شد.

پس از فوت مهسا امینی، محمدی خبرنگار روزنامه هم میهن برای تهیه گزارش مراسم خاکسپاری مهسا امینی به سقز سفر کرد که پس از تهیه گزارش و در بازگشت پس از احضار تلفنی، بازداشت شد. پس از دستگیری وی، غلامحسین کرباسچی، مدیرمسئول روزنامه هم میهن عنوان کرد که الهه محمدی از سوی روزنامه برای تهیه خبر مراسم خاکسپاری مهسا امینی به سقز رفته بود و مسئولیتی متوجه او نیست.

در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه در خصوص نقش وی در وقایع اخیر می خوانیم؛

اقدامات «الف.م» که با استفاده از پوشش خبرنگار با حضور فوری در شهرستان سقز، به تحریک اطرافیان مرحومه، کارگردانی برخی صحنه­‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت­‌دار از مراسم تشییع، تدفین و تجمعاتِ شکل­‌گرفته در آن شهر به ایفای مأموریت پرداخت. این فرد نیز آموزش­‌دیده­‌ی دوره­‌های رژیم مافیایی آمریکا در کشور‌های خارجی است؛ ضمن آن­که هر دو نفر نقش منابع اولیه­‌ی خبرسازی برای رسانه­‌های بیگانه را ایفا کرده­‌اند.

او پس از سفر به سقز گزارشی با نام یک وطن اندوه منتشر کرد که در روزنامه هم میهن منشتر شد و در آن با تنی چند از نمایندگان پیشین مجلس نیز گفتگوهایی را انجام داد. وی در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ نیز به انتشار گزارشی با عنوان اضطراب ارشاد پرداخته بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط