بیوگرافی همسر زهره فکور صبور

به گزارش رصد روز ، بیوگرافی همسر زهره فکور صبور که در چند وقت گذشته همیشه مورد سوال بود نشان می‌دهد که این تهیه‌کننده به نام سینما و تلویزیون متولد ۱ فروردین ۱۳۴۸ است البته در تاریخ تولد و اختلاف نظری وجود دارد زیرا برخی از منابع تاریخ تو...

به گزارش رصد روز ، بیوگرافی همسر زهره فکور صبور که در چند وقت گذشته همیشه مورد سوال بود نشان می‌دهد که این تهیه‌کننده به نام سینما و تلویزیون متولد ۱ فروردین ۱۳۴۸ است البته در تاریخ تولد و اختلاف نظری وجود دارد زیرا برخی از منابع تاریخ تولد او را ۷ مهر ۱۳۴۸ بیان می‌کند.

مهران مهام با تهیه‌کنندگی آثاری چون زیر آسمان شهر نرگس و من یک مستاجرم اعتبار خوبی را برای خودش را رقم زد و به شهرت رسید.

بیوگرافی همسر زهره فکور صبور

 

یکی از پرکارترین تهیه‌کنندگان کشور در سینما اتومات زوج و فرد و من یک مستاجرم را به روی صحنه برد آثاری که تهیه کنندگی آنها را برعهده داشت آنقدر زیاد است که می‌توان گفت اگر بنا باشد روزی آرشیو آثار و از سینما و تلویزیون می شوند قطعاً بخش مهمی از خاطرات مردم کم خواهد شد.

عکس کمتر دیده شده از زهره فکور صبور در 17 سال قبل

بیوگرافی همسر زهره فکور صبور

 

او به تازگی اثر بی همگان را تهیه کنندگی می کرد که در این فیلم زهره فکور صبور به عنوان بازیگر حضور داشت و مهدی سلطانی هم در آن ایفای نقش می‌کرد تقریباً تمام آثار خود را با ایرج محمدی به صورت مشترک انجام می‌دهد سریال بی همگان برای مهران مهام تکرار تجربه تلخ سریال نرگس از زیرا زهره فکور صبور یکی از اصلی‌ترین بازیگرانی سریال که ۵۰ درصد آن ضبط شده فوت کرد و حالا باید برای ادامه کار فکر چاره بود در سریال نرگس پوپک گلدره در میانه راه به واسطه تصادف به کما رفت و پس از هشت ماه فوت کرد ادامه این سریال با ستاره اسکندری فیلمبرداری شد.

بیوگرافی همسر زهره فکور صبور

فیلم شناسی

بوتیمار
زوج یا فرد
من یک مستأجرم
پنچری
زن بابا (مجموعه تلویزیونی)
کتاب فروشی هدهد
خانه پدری (مجموعه تلویزیونی)
دلنوازان
دردسرهای عظیم ۲
دردسرهای عظیم
روزهای بد ، به در
کارآگاهان (مجموعه تلویزیونی)
نرگس (مجموعه تلویزیونی)
خوش نشین ها
نقطه سر خط
متهم گریخت
ترانه مادری
کارآگاهان
ترش و شیرین
کارآگاه شمسی و دستیارش مادام
خانه به دوش
بی همگان
طلسم شدگان (مجموعه تلویزیونی)
خانه ی نیکو
خانه ی آرزوها

مطالب مرتبط

آخرین اخبار