نظر جنجالی رامین ناصر نصیر درباره مرگ زهره فکور صبور همه را شوکه کرد

به گزارش رصد روز ، واکنش های متفاوت اهالی سینما و تلویزیون به مرگ زهره فکور صبور ادامه دارد. نظر جنجالی رامین ناصر نصیر درباره مرگ زهره فکور صبور همه را شوکه کرد زیرا بی پرده ترین اظهارنظریست که در این مدت در بین بازیگران خوانده و شنیده ش...

به گزارش رصد روز ، واکنش های متفاوت اهالی سینما و تلویزیون به مرگ زهره فکور صبور ادامه دارد. نظر جنجالی رامین ناصر نصیر درباره مرگ زهره فکور صبور همه را شوکه کرد زیرا بی پرده ترین اظهارنظریست که در این مدت در بین بازیگران خوانده و شنیده شده است.

عکس کمتر دیده شده از زهره فکور صبور در 17 سال قبل

نظر جنجالی رامین ناصر نصیر درباره مرگ زهره فکور صبور

 

 

رامین ناصر نصیر گفت: در این باره نمی‌توانم چیزی بگویم زیرا ایشان را یک بار دیده بودم آن هم در یک مسابقه تلویزیونی که مربوط به سال ها قبل می‌شود من هم مثل سایر مردم چیزهایی شنیدم اما نمی توانم در این باره اظهارنظر کنم چون چیزی نمی دانم به نظرم بقیه هم چیزی نمی‌دانند مگر اینکه جزو بستگان نزدیک آن مرحومه باشند.

ژیلا صادقی در دورهمی منظورم آزاده نامداری نبود چرا از حال زهره فکور بی خبر بودید؟

رامین ناصر نصیر ضمن انتقاد از سرک کشیدن در زندگی افراد می گوید باید بپذیریم که متاسفانه این موضوع جزو فرهنگ ماست ما یکدیگر را قضاوت می‌کنیم و در مورد هم شایعه درست می‌کنیم یک کلاغ چهل کلاغ راه میندازیم حتی اگر این کارها منجر به اتفاق این شود باز هم آسیب زاست.

رامین ناصرنصیر ادامه داد متاسفانه عده‌ای برای پر کردن خلاء زندگی خود اینطور رفتار می‌کند این افراد از آن دسته هستند که تحمل تنهایی را ولو برای ۵ دقیقه ندارند در زندگی کم نیستند افرادی که برای پر کردن تنهایی هیچ کاری جز سر کشیدن در زندگی افراد ندارند و تنها کارشان همین است.

وصیت نامه زهره فکور صبور واقعیت یا دروغ؟

اراجیف امین فردین درباره زهر فکور صبور

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار