بیوگرافی محمد امین فردین عامل خودکشی زهره فکور صبور

به گزارش رصد روز ، بیوگرافی محمد امین فردین عامل خودکشی زهره فکور صبور نشان میدهد که وی یک اهوازی مردتبار متولد ۲۹ شهریور ۱۳۷۰ است. فارغ التحصیل مقطع لیسانس از رشته مهندسی کامپیوتر ور حال حاضر دارای یک کانل یوتیوبی به نام پشت پرده است و ب...

به گزارش رصد روز ، بیوگرافی محمد امین فردین عامل خودکشی زهره فکور صبور نشان میدهد که وی یک اهوازی مردتبار متولد ۲۹ شهریور ۱۳۷۰ است. فارغ التحصیل مقطع لیسانس از رشته مهندسی کامپیوتر ور حال حاضر دارای یک کانل یوتیوبی به نام پشت پرده است و به گفته خودش یک شرکت برنامه نویسی نیز دارد.

وصیت نامه زهره فکور صبور واقعیت یا دروغ؟

بیوگرافی فاطمه رجب طراح صحنه و لباس + جزئیات مرگ

بیوگرافی محمد امین فردین عامل خودکشی زهره فکور صبور

 

کار خبری از باشگاه خبرنگاران شروع کرد و نکته قابل توجه این است که تنها در زمانی که ۱۸ سال داشت در صدا و سیمای خوزستان به عنوان تدوینگر مشغول به کار شد.

آخرین عکس زهره فکور صبور قبل از مرگ

حربه اصلی برای تحت فشار قرار دادن سلبریتی ها و اخاذی از آنها این است که با برخی شگردهای خبری و اخبارهای ضد و نقیض اقدام به تولید محتوا در فضای مجازی میکند و با بهره گیری از یک کلید واژه به نام پشت پرده سعی می کند که در زندگی شخصی افراد و چهره ها دخالت کرده و آنها برای اخاذی مجاب کند. نمونه بارز این اتفاق را می توان در قضیه میترا استاد دید که  امین فردین به عنوان اولین نفر از عکسهای دو نفره میترا استاد و محمد علی نجفی را منتشر کرد.

بیوگرافی محمد امین فردین عامل خودکشی زهره فکور صبور

 

میلاد حاتمی معروف به میلاد هزینه بارها از اسم او به عنوان یکی از صاحبان اصلی سایتها شرط بندی نام برده و نکته قابل توجه اینجاست که او در گذشته پیش از اینکه وارد این لجن زار شود به عنوان منتقد اصلی در برنامه های خود اقدام به رونمایی از اقدامات گردانندگان این سایتها می کرد و بعد در زمانی که دید منفعت در همراهی با این مدیران این سایتهاست ورق بازی خود را عوض کرده است.

اختلاف مجری شبکه تی وی پلاس و امین فردین بالا کشید

شروع شهرت این چهره را باید از رؤیارویی او با عنصر خود فروخته یعنی روح الله زم که دستش به خون عده زیادی از هموطنان آلوده بود دانست جایی که که این دو نفر با هم گفتگو می کنند و سپس روح الله زم این گفتگو را در کانل در کانال آمدنیوز منتشر می کند و در ادامه نوبت به افشاگری های این دو نفر نسبت به همدیگر می رسد و حسابی و از خجالت هم در آمدند و هریک دیگری متهم جاسوی می کرد.

مجری شبکه تی وی پلاس علت خودکشی زهره فکور صبور

در بین سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ بحران مهاجرت به نقطه اوج خود رسید، در همین سال ها کشور آلمان مرزهای خود به روی مهاجران را باز کرد، امین فردین هم با این موج مهاجران به کشور آلمان نقل مکان کرده و پس از دریافت اقامت فعالیت های خود در زمینه افشاگری (اخاذی) را شروع کرد.

علت خودکشی زهره فکور صبور

قطع همکاری او با صدا و سیمای مرکز کرمانشاه باعث شد تا خبرنگار اخاذ به دنیای شعر وارد شود و شروع به ضبط دکلمه ها و شعرهای خود کرد. نکته جالب درباره او اینجاست که او به واسطه چاپ کتاب زخم کارون موفق به دریافت جایزه برترین خبرنگار و تدونگر در سال ۱۳۸۹ شد.

بیوگرافی محمد امین فردین عامل خودکشی زهره فکور صبور

 

محل زندگی او به طور مشخص معلوم نیست، اما آن چیزی که در تیزر ویدیوهای او دیده می شود یک گاراژ است که به استودیوی کوچکی تبدیل شده، امین فردین در آلمان زندگی می کند اما اطلاعاتی درمورد این که او در کدام شهر سکونت دارد در دسترس نمی باشد.

امین فردین با انتشار یک ویدیو در هنگام دستگیری محسن لرستانی (به جرم روابط غیر اخلاقی) همه جانبه از او دفاع کرد، آقای فردین در این ویدیو سعی در توجیه اقدامات غیر قانونی و اخلاقی محسن لرستانی داشت.

او در ویدیوهای زیادی از حسن آقامیری روحانی تلگرامی خلع لباس شده (به جرم نشر اکاذیب و عوام فریبی) و امیر تتلو خواننده جنجالی دفاع کرده است. او همچنین در ۲ ویدیو دیگر به طور زنده با آنها صحبت کرده و اقدام به افشاگری بر علیه برخی چهره های مشهور داخل کشور کرده اند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار