عکس کمتر دیده شده از زهره فکور صبور در ۱۷ سال قبل

به گزارش رصد روز ، عکس کمتر دیده شده از زهره فکور صبور در ۱۷ سال قبل همه را سورپرایز کرد. او در این عکس در کنار بازیگران دیگری دیده می شود که آنها هم در طول زمان تغییرات زیادی را روی صورتشان می بینند. بیشتر بخوانید؛  گریه های شوهر زهره فک...

به گزارش رصد روز ، عکس کمتر دیده شده از زهره فکور صبور در ۱۷ سال قبل همه را سورپرایز کرد. او در این عکس در کنار بازیگران دیگری دیده می شود که آنها هم در طول زمان تغییرات زیادی را روی صورتشان می بینند.

عکس کمتر دیده شده از زهره فکور صبور در ۱۷ سال قبل

 

عکس کمتر دیده شده از زهره فکور صبور در 17 سال پیش

زهره فکور صبور از جمله بازیگران خوش استایل سینمای ایران بود که بارها مورد توجحه فعالان حوزه مد و زیبایی قرار گرفته بود این بازیگر خوش چهره همکاریهایی را هم در این زمینه با شرکتهای مد و زیبایی داشت و از نزدیک با آنها همکاری می کرد.

یکی از خصوصیات خوب چهره این بازیگر فقید گریم پذیری فوق العاده صورت او بود که با کمترین تغییراتی شبیه به سوپراستارهای سینمای جهان می شد و این مسئله برکسی پوشیده نبود.

وصیت نامه زهره فکور صبور واقعیت یا دروغ؟

بررسی تصاویر منتشر شده در صفحه اجتماعی او کاملاً مؤید این مسئله است و تغییرات چهره او با هربار گریم و میکاپ نشان می داد که استعداد خارق العاده صورت او در گریم پذیری در نوع خود کم نظیر است.

آخرین عکس زهره فکور صبور قبل از مرگ

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط