تاریخ ثبت‌نام خودروی فیدلیتی اعلام شد + مشخصات و قیمت

سومین مرحله ثبت‌نام خودروی فیدلیتی (Fidelity) روز یکشنبه یازدهم مهر انجام می‌شود. اما این خودرو چه مشخصاتی دارد و قیمت آن در بازار چند است؟

به گزارش رصد روز، شرکت بهمن موتور ثبت‌نام خودروی فیدلیتی برای مرحله سوم فروش آن را در روز یکشنبه یازدهم مهر انجام می‌دهد.متقاضیان ثبت‌نام می‌توانند به صورت آنلاین و تنها از طریق وب سایت گروه بهمن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

اطلاعات بیشتر ۴۸ ساعت قبل از زمان ثبت‌نام خودروی فیدلیتی از طریق وبسایت گروه بهمن و صفحه رسمی شرکت بهمن موتور در اینستاگرام اطلاع‌رسانی می‌شود.

بررسی فیدلیتی

فیدلیتی یک کراس‌اوور نسبتاً بزرگ است. برای درک بهتر ابعادش باید بگوییم جثه‌ای کوچک‌تر از توسان TL و بزرگ‌تر از چری تیگو ۷ دارد. شاید در بخش قوای فنی و توانایی‌های حرکتی نکته هیجان‌انگیز خاصی در این محصول (بخصوص به نسبت قیمت) یافت نکنید اما به لطف پیشرانه توربو و گشتاور کافی و گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه برای استفاده‌های معمول خانوادگی و سبقت‌گیری‌های جاده‌ای، مشکل و کمبودی ندارد.

البته با توجه به ساختار تک دیفرانسیل و ویژگی‌های فنی و مشخصات پلتفرم و شاسی، کاملاً مشخص است که فیدلیتی برای آفرود ساخته نشده و همچون سایر کراس‌اوورهای تک دیفرانسیل، صرفا برای جذابیت‌های ظاهری و جادار شدن اتاق و عبور راحت‌تر از دست‌اندازهای معمول، قد کشیده است.

نکته مثبت و منفی در طراحی فیدلیتی

طراحان فیدلتی موفق شده‌اند با استفاده از رینگ‌های جذاب، جلو پنجره بزرگ، سپرهای اسپرت و خطوط پویا در قسمت‌های مختلف، وقار و ابهت را با جاذبه‌های جوان‌پسندانه ترکیب کنند و نتیجه این شده که ظاهر فیدلیتی برخلاف دیگنیتی «که بیشتر جوانان را هدف قرار داده» با تمامی سنین و سلایق هماهنگ است.

شاید تنها نکته منفی طراحی که همچنان در میان خودروسازان چینی شایع است، عدم دست‌یابی به اصالت در ظاهر باشد.

در بازار جند؟

تیپ ۵ نفره خودروی فیدلیتی در بازار ۹۱۰ میلیون تومان و تیپ ۷ نفره آن ۹۵۰ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت کارخانه‌ای این دو مدل در شهریور ۱۴۰۰، به ترتیب ۷۱۲ و ۷۲۵ میلیون تومان تعیین شده است.

هنوز مشخص نیست این محصول در طرح ثبت‌نام خودروی فیدلیتی به چه قیمتی عرضه می‌شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار