تحقق درآمد ۸۰ هزار میلیارد ریالی بانک ملت در فروردین ماه

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بانک ملت که در چندسال گذشته همواره جزو ارکان تأثیرگذار نظام اقتصادی کشور بوده و در بسیاری از مواقع لیدر گروه بانکی در بازار بورس است در فروردین ماه عملکرد خوبی را از خود بجا گذاشت و به درآمد قابل توجهی دست پیدا ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بانک ملت که در چندسال گذشته همواره جزو ارکان تأثیرگذار نظام اقتصادی کشور بوده و در بسیاری از مواقع لیدر گروه بانکی در بازار بورس است در فروردین ماه عملکرد خوبی را از خود بجا گذاشت و به درآمد قابل توجهی دست پیدا کرد.

جزئیات درآمد ۸۰ هزار میلیارد ریالی بانک ملت در فروردین ماه

 

بررسیها نشان میدهد که نماد وبملت در بازار سرمایه نیز با همه آنچه در این بازار پرنوسان شاهد بودیم در شش ماهه گذشته که اوج بحران در بازار سرمایه بود با بازدهی ۴.۵ درصد از سرمایه سهامداران خود محافظت کرد. این نماد بانکی همچنین در سه ماهه گذشته نیز موفق به ثبت بازدهی ۲۲ درصدی شد تا ایز این لحاظ در بین تمام نمادهای معاملاتی بازار در جایگاه قابل قبولی دیده شود.

بانک ملت در نخستین ماه از سال جدید موفق به کسب درآمد بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریالی شد. این بانک بهترین عملکرد خود در ماه گذشته را در ثبت درآمدهای تسهیلاتی می بیند. درآمد این بخش برای ملتی ها ۵۹ هزار و ۶۳۴ میلیارد ریال بود. درآمد سپرده گذاری ملت در همین ماه ۵ هزار و ۱۳۱ میلیارد ریال نشان میدهد. این بانک همچنین موفق شد تا در بخش اوراق بدهی ، سرمایه گذاری و کارمزد درآمد ۱۵ هزار میلیاردی را رقم بزند تا به این ترتیب درآمد ۸۰ هزار میلیارد ریالی این بانک در نخستین گام از سال جدید محقق شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط