تداوم حقوق و دستمزد لاکچری در یک بانک دولتی + سند

به گزارش اختصاصی رصد روز ، مرداد ماه سال جاری با بررسی صورتهای مالی سال ۹۸ یک بانک توسعه ای دولتی مشخص شد که اعضای هیئت مدیره این بانک دولتی به طور میانگین ۴۱۴ میلیون ریال حقوق و دستمزد دریافت کرده اند مسئله ای که علیرغم پیگیریهای خبرنگار...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، مرداد ماه سال جاری با بررسی صورتهای مالی سال ۹۸ یک بانک توسعه ای دولتی مشخص شد که اعضای هیئت مدیره این بانک دولتی به طور میانگین ۴۱۴ میلیون ریال حقوق و دستمزد دریافت کرده اند مسئله ای که علیرغم پیگیریهای خبرنگار رصد روز جوابی از سمت مدیران پاسخگو دریافت نشد و البته یکی از مدیران پاسخگو در این زمینه در ارتباط با مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی رصد روز ضمن تکذیب این مسئله علیرغم وجود سند آن در صورتهای مالی بیان کرد که به این حقوق مالیات هم تعلق می گیرد و بابت این گزارش قطعاً هیچ پاسخی از سمت بانک دریافت نمی کنید زیرا نیت این پایگاه خبری در انتشار چنین گزارشی مشخص است!!!

با انتشار صورتهای مالی این بانک در پایان سال ۹۹ مشخص می شود که این موضوع نه تنها ادامه دار بوده بلکه این استمرار با افزایش دریافتی هم همراه بوده است.

۵ نفر از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک توسعه ای در پایان سال ۹۹ مبلغ ۲۸ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال حقوق و دستمزد دریافت کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ افزایش ۱۴.۱۱ درصدی دارد. به این ترتیب میانگین دریافتی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این بانک دولتی به ۴۷ میلیون و ۲۹۱ هزار ریال می رسد.

 

 

*درصورتهای مالی بانک تعداد اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل به اشتباه ۷ نفر درج شده 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط