تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد. به گزارش رصد روز،احمد نادری در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، ۴ مهرماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت...

عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد. به گزارش رصد روز،احمد نادری در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، ۴ مهرماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر مهدی عسگری نماینده کرج به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم ارائه گزارش از عملکرد آن وزارتخانه درباره تکالیف قانون سازماندهی مد و لباس. همچنین تذکر به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان به وزرای صنعت و آموزش و پرورش: لزوم ارائه گزارش از عملکرد آن وزارتخانه درباره تکالیف قانون ساماندهی مد و لباس.

تذکر محمد خدابخشی نماینده الیگودرز به همراه ۲۵ نفر از نمایندگان به وزیر امور خارجه: لزوم تذکر به دولت فرانسه در زمینه اجتناب از برخورد خشن با معترضان با آن کشور.

تذکر احمد راستینه هفشجانی نماینده شهرکرد به همراه ۳۱ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم برخورد با رفتار خارج از ضوابط معاون سیاسی وزیر کشور و عدم توجه به نقش و جایگاه نمایندگان خانه ملت. همچنین تذکر به همراه ۳۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم تسریع در ابلاغ تسهیلات تبصره ۱۸ در زمینه اشتغال حمایتی و اشتغالزایی. همچنین تذکر به همراه ۳۲ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم تسریع در ابلاغ و تخصیص اعتبارات تملک سرمایه ای بودجه سال ۱۴۰۲ به خصوص برای استانهای سردسیر.

تذکر حسن نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم نظارت و رسیدگی به عملکرد نامناسب ریاست اوقاف استان قزوین.

تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر راه و شهرسازی: لزوم جایگزینی پل فلزی ناایمن با پل بتنی استاندارد در جاده قدیم بندرعباس به بندر خمیر.

تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به رئیس جمهور و وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به بحران آب و برق در کرمان.

تذکر محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان به وزیر اقتصاد: لزوم رسیدگی به امتناع بانک ها از اعطای تسهیلات وام فرزندآوری موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت.

تذکر احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم جبران خسارتهای وارده به وسایل خانگی الکترونیکی ناشی از قطعی و نوسانات برق و تعیین تکلیف خسارت های معوقه.

تذکر خلیل بهروزی فر نماینده فومن به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون: لزوم رسیدگی به ضعف مدیریتی صنایع شیر ایران به خصوص در استان گیلان. همچنین تذکر به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت حل مشکل ارتباطیشبکه تلفن ثابت و تلفن همراه و ضعف شدید اینترنت در روستاهای شهرستان فومن و شفت.

تذکر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار به وزیر گردشگری: لزوم افزایش توجه به مناطق بوم گردی و گردشگری شهرستان رودبار. همچنین تذکر به وزیر نیرو: لزوم تخصیص اعتبار جهت تکمیل مطالعات فاضلاب شهرهای رودبار، منجیل، رستم آباد.

تذکر سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر به وزیر نفت: لزوم بازنگری در سهمیه کاهش یافته سوخت کشاورزی نسبت به سال زراعی گذشته.

منبع: خانه ملت

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار