ترمز معاملات مسکن در این محله ها کشیده شد

بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد معاملات مسکن در محله امانیه کاهش یافته و هم‌اکنون بازار ملک در وضعیت رکود قرار دارد. به گزارش رصد روز، محله امانیه در منطقه ۳ و شمال تهران جای گرفته و از  سمت شمال به بزرگراه های مدرس و چمران و پل پارک وی، در جن...

بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد معاملات مسکن در محله امانیه کاهش یافته و هم‌اکنون بازار ملک در وضعیت رکود قرار دارد.

به گزارش رصد روز، محله امانیه در منطقه ۳ و شمال تهران جای گرفته و از  سمت شمال به بزرگراه های مدرس و چمران و پل پارک وی، در جنوب به بلوارهای آرش و اسفندیار، در غرب به پارک ملت و شهرک سئول و در شرق به بزرگراه مدرس متصل می‌شود.

یک کارشناس امور ملکی در امانیه درمورد وضعیت بازار مسکن در این محله به اکوایران می‌گوید:« قیمت مسکن از اسفندماه سال گذشته تا به الان صعودی بوده و حجم معاملات بسیار کاهش یافته است و بازار راکد است.»

این مشاور حوزه مسکن با اشاره به افزایش دوبرابری بازار اجاره‌بها نیز می‌گوید:« متاسفانه این افزایش قیمت‌ها زندگی مستاجران را تحت فشار قرار داده و مراجعه‌کنندگان ما پس از استعلام قیمت از مالکان و عدم مطابقت نرخ پیشنهادی با دارایی آنها، آرامش خود را از دست می‌دهند.»

به گفته وی، در سال گذشته هر مترمربع یک ملک لوکس و با تمام امکانات، ۱۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسید و در سال جاری ۲۶۰ میلیون تومان پیشنهاد شده است.

در محله امانیه، یک واحد با امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری ۸۴ مترمربع مساحت و ۱۸ سال عمر بنا، ۱۲ میلیارد تومان و آپارتمانی دیگر با ۲۱۰ مترمربع مساحت و یک سال ساخت، ۴۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی دیگر با ۱۷۰ مترمربع مساحت و ۱۲ سال ساخت، ۲۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان و آپارتمانی با ۱۷۵ مترمربع مساحت و ۱۷ سال عمربنا، ۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عرضه شده است.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار