تسهیلات اشتغال روستایی بانک توسعه تعاون به ۳۰ هزار میلیارد ریال نزدیک شد

به گزارش رصد روز، تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در سرفصل اشتغال پایدار روستایی و عشایری به ۲۹هزار و ۹۰۵ میلیارد ریال رسید. سامانه «کارا» با تحلیل تسهیلات پرداختی بانک‌های عامل در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری اعلام کرد، بانک ت...

به گزارش رصد روز، تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در سرفصل اشتغال پایدار روستایی و عشایری به ۲۹هزار و ۹۰۵ میلیارد ریال رسید.

سامانه «کارا» با تحلیل تسهیلات پرداختی بانک‌های عامل در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری اعلام کرد، بانک توسعه تعاون از ابتدای اجرای طرح تا هفتم فروردین سال جاری ۵۳ هزار و ۴۶۴ شغل ایجاد کرده است.

استان کرمانشاه با ۵۹۲۸ اشتغال ایجاد شده در رتبه اول و به ترتیب استان‌های خراسان رضوی با ۴۲۶۸، سیستان و بلوچستان با ۲۸۰۶، فارس با ۲۵۴۸ و هرمزگان با ۲۲۸۱ در رتبه های دوم تا پنجم اشتغال زایی قرار دارند.

بانک توسعه تعاون در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری ۲۷ هزارو ۱۲۷ طرح را تأمین مالی کرده است.
استان‌های کرمانشاه با ۴۷۸۹ طرح، سیستان و بلوچستان با ۱۹۶۳، گلستان با ۱۴۶۱، گیلان با ۱۳۵۱ و فارس با ۱۱۸۷ طرح در رتبه‌های اول تا پنجم تعداد طرح‌های پرداختی در این طرح ملی قرار دارند.

همچنین میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری از ۲۹ هزار میلیارد ریال عبور کرده است.
استان‌های کرمانشاه با پرداخت ۲۳۹۴ میلیارد ریال، سیستان و بلوچستان با ۱۷۳۳، فارس با ۱۲۴۲، خراسان رضوی با ۱۱۹۳ و کرمان با ۱۱۸۱ میلیارد ریال در رتبه‌های اول تا پنجم میزان پرداخت تسهیلات قرار دارند.

از ابتدای اجرای طرح «اشتغال پایدار روستایی وعشایری»، بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل این طرح اقدامات و فعالیت‌های موثر و ماندگاری در قالب این طرح انجام داده است.

بانک توسعه تعاون در کنار دو بانک و یک صندوق کارآفرینی وظیفه پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی وعشایری را بر عهده دارد. این طرح بزرگ ملی از سال ۱۳۹۷ به طور رسمی آغاز شده است.

اقدامات بانک توسعه تعاون در سرفصل اشتغال زایی از سوی نهاد های نظارتی مورد تقدیر قرار گرفته است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

 

روابط عمومی بانک توسعه تعاون

مطالب مرتبط