تسهیلات ۱۴ هزار میلیارد ریالی بانک صادرات به دو شرکت زیرمجموعه و فرعی

بانک صادرات در پایان سال ۹۸ مدل ۹۳ درصد از دارایی های خود بدهی دارد و زیان انباشته خود را نسبت به سال ۹۷ میزان ۹۹۶ درصد در افزایش می بیند و با کفایت سرمایه یک و نیم درصدی در وضعیت وخیمی قرار دارد که با بررسی‌های انجام شده مشخص گردید که بی...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، موضوع شفاف کردن نظام بانکی همچنان در دستور کار بسیاری از نهادهای نظارتی و رسانه ها قرار دارد نوع فعالیت و گردش پول در بانک ها که یکی از ارکان اصلی اقتصاد کشور هستند برای بسیاری از مردم و سهامداران که بانک ها را هنوز به عنوان یکی از مقاصد اصلی سرمایه‌گذاری انتخاب می کنند می‌تواند بسیار مهم و حائز اهمیت باشد بانک صادرات از بانک‌های خصوصی کشور است که دولت را به عنوان یکی از اصلی‌ترین سهامداران خود دارد کارکنان بانک ، شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سازمان ، بیمه سلامت ایران ، شرکت سرمایه گذاری خوارزمی ، برادران فلاحتیان ، شرکت خدمات پشتیبانی مهر ۷۸ ، صندوق سرمایه گذاری بازارگردانی سپهر و شرکت گروه مالی سپهر صادرات از دیگر سهامداران عمده این بانک هستند.

بانک صادرات در پایان سال ۹۸ مدل ۹۳ درصد از دارایی های خود بدهی دارد و زیان انباشته خود را نسبت به سال ۹۷ میزان ۹۹۶ درصد در افزایش می بیند و با کفایت سرمایه یک و نیم درصدی در وضعیت وخیمی قرار دارد که با بررسی‌های انجام شده مشخص گردید که بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال به دو شرکت زیرمجموعه خود وام و تسهیلات داده. تامین سرمایه سپهر و سرمایه گذاری ساختمان سپهر دو شرکتی هستند که در مجموع این تسهیلات را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید…

بیمه ایران درخصوص دریافت ۱ میلیون و ۲۳۶ هزار یورو ارز دولتی شفاف سازی کند

کاهش ۲۱۰ درصدی سود هر سهم بانک ملت

مدرک تحصیلی غیر مرتبط اعضای هیئت مدیره بانک سینا

شرکت تامین سرمایه سپهر از شرکتهای زیر مجموعه بانک صادرات است که در پایان سال ۹۸ بیش از دوازده هزار ریال از این بانک تسهیلات گرفته شرکت سرمایه گذاری توسعه ساختمان سپهر تهران از واحدهای تجاری فرعی این بانک است در پایان سال ۹۸ معادل یک هزار و ۹۹۵ هزار میلیارد ریال از این بانک تسهیلات دریافت کرده است.

گروه مالی سپهر صادرات ۸ درصد سهام بانک صادرات را در اختیار دارد ایرج معزی را به عنوان نماینده این شرکت در هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ساختمان سپهر می‌بیند

مطالب مرتبط

آخرین اخبار