تشییع پیکر «شهرام عبدلی» در حرم مطهر رضوی+ عکس

به گزارش رصد روز، پیکر «شهرام عبدلی» بازیگر تلویزیون و سینما لحظاتی قبل با حضور جمعی از هنرمندان و خادمان بارگاه منور رضوی در حرم مطهر امام رضا (ع) تشییع شد. این مراسم با حضور عوامل فیلم «آسوده باش» از جمله میرطاهر مظلومی و امیر غفارمنش و...

به گزارش رصد روز، پیکر «شهرام عبدلی» بازیگر تلویزیون و سینما لحظاتی قبل با حضور جمعی از هنرمندان و خادمان بارگاه منور رضوی در حرم مطهر امام رضا (ع) تشییع شد.

پیکر «شهرام عبدلی» در حرم مطهر رضوی تشییع شد

این مراسم با حضور عوامل فیلم «آسوده باش» از جمله میرطاهر مظلومی و امیر غفارمنش و خانواده مرحوم «شهرام عبدلی» برگزار شد.

پیش از ورود پیکر به حرم مطهر رضوی، جمعی از اهالی هنر مشهد خود را صحن کوثر رساندند تا این هنرمند کشورمان را بدرقه کنند؛ برخی زائران علی بن موسی‌الرضا (ع) که از درگذشت شهرام عبدلی را هنگام برگزاری مراسم تشییع با خبر می‌شدند، به جمعیت تشییع کننده اضافه می‌شدند و برای وی طلب آمرزش و رحمت می‌کردند.

محمد حسین‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محسن هوشمند، رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان فرهنگی مشهد نیز در این مراسم حضور داشتند.

پیکر «شهرام عبدلی» در حرم مطهر رضوی تشییع شد

در حاشیه این مراسم، امیر رحیم‌زاده، تهیه کننده سریال «آسوده باش» گفت: تیم پزشکی تلاش زیادی کردند اما متأسفانه این تلاش‌ها مؤثر واقع نشد و شهرام عبدلی را از دست دادیم.

وی اضافه کرد: باید بگویم شهرام عزیز یکی از نوابغ سینمای ایران و از بی‌حاشیه‌ترین بازیگران سینما و تئاتر بود.

گفتنی است؛ مراسم تشییع و خاکسپاری این بازیگر سینما و تلویزیون، فردا از خانه هنرمندان تهران آغاز و پیکر وی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است؛ شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار