تعمیرات اساسی هواپیماهای مسافربری بدون افزایش نرخ خدمات ادامه دارد

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: تعمیرات اساسی هواپیماهای مسافربری بدون افزایش نرخ خدمات برای کاهش هزینه های شرکت های هواپیمایی و رفاه حال مردم به ویژه در شرایط بحرانی کرونا ادامه دارد.

به گزارش رصد روز ، به نقل از وزارت دفاع، امیر سرتیپ دوم افشین خواجه فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: به رغم وجود تحریم‌های ظالمانه و عدم دریافت هرگونه کمک خارجی آن هم در شرایط کرونایی کشور،  تعمیرات اساسی هواپیماهای مسافربری و ارائه خدمات فنی و مهندسی به شرکت های هواپیمایی، همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح با تبریک روز جهانی هواپیمایی به تمامی تلاشگران فعال در حوزه صنعت حمل و نقل هوایی کشور  گفت: براساس دستورالعمل صادره به زیر مجموعه های این سازمان اعلام کرده ایم برای دریافت مطالبات از شرکت های هواپیمایی برای ارائه خدمات، هیچگونه فشاری را به آنها تحمیل نکرده و برای جلوگیری از توقف ناوگان هوایی مسافربری از هیچ گونه گوششی دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح از زیرساخت های عظیمی در خصوص ارائه خدمات فنی و مهندسی در چند دهه اخیر برخوردار بوده است، گفت: خدمات ارائه شده به هواپیماهای مسافربری برابر استانداردهای روز دنیا ارائه می شود و در این زمینه پاسخگوی نیازهای فنی و مهندسی شرکت های هواپیمایی هستیم.

امیر خواجه فرد با اشاره به شرایط کرونایی کشور با وجود تحریم ها گفت: برای کاهش اثر تحریم ها در شرایط کرونایی موجود از تمامی شرکت‌های هواپیمایی کشور  در بخش ارایه خدمات حمایت می‌کنیم و کارهای فنی آنها را بدون هیچ گونه افزایش نرخی به انجام می رسانیم.

امیر خواجه فرد افزود : با توجه به آسیب شناسی انجام شده، باور داریم که  باید با استفاده از  ظرفیت های داخلی کشور، کار خود را انجام دهیم  و برابر رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بر ما تکلیف شده است، همه باید دست به دست هم داده و به هم کمک کنیم تا فشارهای اقتصادی کاهش یابد.

وی افزود:  بحث تحریم  یک نوع جنگ است و به لحاظ نوع ماهیت خود یک جنگ اقتصادی است که دامنه آن به جنگ فناوری کشیده شده است.

امیر خواجه فرد خاطر نشان کرد:  این مهم نشان می‌دهد که بحث تحریم‌ها یک بحث مبتنی بر توان داخلی است و به هر میزان که ما توان داخلی افزایش دهیم به همان میزان  تحریم ها خود به خود شکسته خواهد شد و این اتفاقی است که ما در افق آینده در بخش هوایی که مرزهای دانش را گسترش می‌دهیم خواهیم دید .

 

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

ایسنا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار