تغییر حیرت آور پردیس افکاری بعد مهاجرت+ عکس

به گزارش رصد روز،  پردیس افکاری که بیشتر او را در فیلم “فکر پلید” در نقش پروانه به خاطر دارند، عکسی از او با چهره ای بسیار متفاوت بعد مهاجرت از ایران منتتشر شد. پردیس افکاری بازیگرسینما، تلویزیون و تئاتر، تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ر...

به گزارش رصد روز،  پردیس افکاری که بیشتر او را در فیلم “فکر پلید” در نقش پروانه به خاطر دارند، عکسی از او با چهره ای بسیار متفاوت بعد مهاجرت از ایران منتتشر شد.

پردیس افکاری

پردیس افکاری بازیگرسینما، تلویزیون و تئاتر، تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی رشته بازیگری و کارگردانی ادامه داد.او در سن ۱۶ سالگی به مدرسه هنرپیشگی آناهیتا راه یافت و دوره دو ساله بازیگری را در آن مرکز گذراند.

پس از آن فعالیت هنری خود را ابتدا در عرصه تئاتر و پس از آن در سینما و تلویزیون شروع کرد.او در مدت حضور خود در تلویزیون علاوه بر بازی در سریال‌های «فکر پلید» و «طریق عشق»، در برنامه‌های عروسکی «بزبز قندی» و «هادی و هدی» به عنوان بازیگر عروسکی نیز به فعالیت پرداخت.

وی در اوج رکود بازیگری خود در فیلم «قلاده های طلا» بازی کرد.همین حضور وی موجب بایکوت او در بازیگری شد تا آنجایی که به شبکه ی ماهواره ای «جم» پیوست.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار