تغییر زیرکانه پروفایل اینستاگرام پرستو صالحی

پرستو صالحی که به تازگی با انتشار فیلمی رسماً کشف حجاب خود را به نمایش گذاشت در حرکتی هوشمندانه پروفایل اینستاگرام خود را عوض کرد تا شاید به این واسطه برخی از حواشی موجود پیرامون این چهره جنجالی کمتر شود. او با اضافه کردن یک توضیح در بیوی...

به گزارش رصد روز ، پرستو صالحی که به تازگی با انتشار فیلمی رسماً کشف حجاب خود را به نمایش گذاشت در حرکتی هوشمندانه پروفایل اینستاگرام خود را عوض کرد تا شاید به این واسطه برخی از حواشی موجود پیرامون این چهره جنجالی کمتر شود. او با اضافه کردن یک توضیح در بیوی اینستاگرام خود نوشت مهری جز مهر ایران و عشقی جز سرافرازی ایرانیان ندارم ” این در حالیست که موضع گیریهای پرستو صالحی در سالهای اخیر همواره مسئله ساز بوده و این موضوع باعث شد تا استقلالی دو آتشه سینما و تلویزیون عملاض در سالهای گذشته خانه نشین باشد و به فعالیت در فضای مجازی ادامه دهد.

خوشگذرانی های اشکان خطیبی با همسر رامبد جوان و تینا پاکروان 1

حامد کمیلی همه را شوکه کرد 1

تغییر زیرکانه پروفایل اینستاگرام پرستو صالحی

 

تعداد قابل توجه دنبال کنندگان این چهره ( البته اگر همه آنها واقعی باشند ) بسیاری را در سالهای گذشته بر آن داشت تا تبلیغات محصولات خود را به پرستو صالحی بسپارند حتی مهاجرت او نیز باعث نشد تا این بیزینس از کار بیفتد و همچنان در زمینه تبلیغات شاهد فعالیت او هستیم.

تغییر زیرکانه پروفایل اینستاگرام پرستو صالحی

فال روزانه شنبه 28 اسفند 1400 فال فردا

 

 

پرستو صالحی از همسرش رونمایی کرد

 

کشف حجاب پرستو صالحی

اظهارنظر جنجالی فراستی درباره محسن چاوشی فراستی درباره محسن چاوشی چه گفت؟

عکس جذاب نگین معتضدی در آغوش همسرش

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار