تغییر نام سالن اجتماعات ثمسکن به شهید حاج قاسم سلیمانی

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن در حاشیه نشست با معاونین و مدیران هلدینگ ، از تغییر نام سالن اجتماعات ساختمان گروه به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش رصد روزبه نقل از روابط عمومی گروه سرمایه گذاری مسکن ، دکتر محمدرضا جواهری تفتی ، در این نشست با عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: همه مردم در گروه‌ها و طیف‌های سیاسی گوناگون قدردان ایشان هستند و با گذر زمان جای خالی این شهید بیش از پیش حس می شود.

وی اضافه کرد: وقتی کشوری دشمن نشان‌دار داعش را ترور کند، یعنی حامی داعش است و آمریکا نشان داد حامی تروریسم و داعش است. داعش خطری برای همه بشریت بود اما سردار شهید از بشریت دفاع کرد.

جواهری تفتی با ابراز تاسف مجدد پیرامون حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و زخمی شدن ده ها شرکت کننده مراسم سالگرد حاج قاسم شد ، گفت: دشمن نمیداند که با ریخته شدن خون عاشقان شهید سلیمانی نه تنها از ارادتمندان آن شهید سعید کم نمی شود بلکه ملت ما با اراده قوی یاد او را بیشتر گرامی میدارند.

در پایان با دستور مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن سالن اجتماعات هلدینگ با نصب تابلو به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار