تمدید ثبت‌نام مجردها در نهضت ملی مسکن تا پایان سال

معاون وزیر راه با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام متقاضیان آقایان مجرد در نهضت ملی مسکن تا پایان سال گفت: تاکنون ۳۵۰ هزار مجرد در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش رصد روز، معاون وزیر راه با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام متقاضیان آقایان مجرد در نهضت ملی مسکن تا پایان سال گفت: تاکنون ۳۵۰ هزار مجرد در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

«محمود محمودزاده» با یادآوری این‌که مهلت ثبت‌نام متقاضیان مجرد (آقایان) و سایر متقاضیان تا امروز ۲۰ بهمن ماه بود،‌ اظهار کرد:‌ بر اساس تصمیم اتخاذ شده، ثبت‌نام آقایان مجرد از امروز تا ۲۹ اسفند تمدید شد.

وی افزود: چنانچه افرادی به هر دلیلی نتوانسته‌اند در سامانه ثبت‌نام کنند تا آخر سال می‌توانند با مراجعه به سامانه ثمن به آدرس saman.mrud.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی همچنین از تمدید مهلت ثبت‌نام در سایر شهرها خبر داد و گفت: برای برخی شهرها ثبت‌نام نهضت ملی مسکن از ۲۰ دیماه آغاز شده بود که امروز به پایان رسید. متقاضیان این شهرها نیز می‌توانند تا پایان سال در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام خود را انجام دهند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۳.۲ میلیون نفر در نهضت ملی مسکن،‌گفت: تاکنون حدود ۳۵۰ هزار مجرد در سامانه ثمن ثبت‌نام کرده‌اند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار