تهران گرانتر شد!!!

به گزارش اختصاصی رصد روز ، تازه ترین آمارها از وضعیت مسکن در پایتخت کشور نشان می دهد که در در ابان ماه تعداد معاملات مسکن نسبت به ماه قبل و مدت مشابه سال قبل افزایش پیدا کرده و در این میان منطقه ۵ بیشترین حجم معاملات و منطقه ۱۹ کمترین حجم...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، تازه ترین آمارها از وضعیت مسکن در پایتخت کشور نشان می دهد که در در ابان ماه تعداد معاملات مسکن نسبت به ماه قبل و مدت مشابه سال قبل افزایش پیدا کرده و در این میان منطقه ۵ بیشترین حجم معاملات و منطقه ۱۹ کمترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده است.

تحولات مسکن طی ماه آبان در پایتخت

 

متوسط قیمت یک متر مربع واحد مسکونی در تهران ۳۲ میلیون ریال بوده که نسبت به ماه قبل ۱.۱ درصد افزایش را ثبت کرده اما این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۷.۷ درصدی را نشان میدهد.

همینوطر بیشترین قیمت یک متر مربع زیربنای مسکونی مربوط به منطقه یک با ۷۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال می باشد و کمترین آن نیز در منطقه ۱۸ با ۱۴۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال ثبت شد.

شاخص اجاره بها در پایتخت نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۱.۶ درصدی داشته که این مسئله برای سایر مناطق شهری کشور به ۵۴.۹ درصد می رسد.

منطقه ۵ تهران با ثبت ۱۰۱۱ معامله بیشترین معاملات دومین ماه پاییز را به خود اختصاص داد و منطقه ۱۹ نیز با ۵۶ معامله صورت گرفته در آن کمترین میزان معاملات انجام شده را نشان میدهد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار