توجیه مضحک آقای مجری برای سفر کانادایش!+ ویدئو

محمدرضا احمدی مجری و گزارشگر ورزشی که سفر اخیر او به کانادا حاشیه‌ساز شده بود در بین دو نیمه دیدار پرسپولیس و ملوان، با اشاره به سفر اخیرش از افزایش قیمت دلار انتقاد کرد.

به گزارش رصد روز، محمدرضا احمدی مجری و گزارشگر ورزشی که سفر اخیر او به کانادا حاشیه‌ساز شده بود در بین دو نیمه دیدار پرسپولیس و ملوان، با اشاره به سفر اخیرش از افزایش قیمت دلار انتقاد کرد.

 

بیوگرافی

 

محمدرضا احمدی (زادهٔ ۵ دی ۱۳۶۱) گزارشگر فوتبال و مجری تلویزیونی اهل ایران است. او اجرای برنامهٔ پخش مسابقات فوتبال برتر از شبکه سه را بر عهده دارد. وی دارای مدرک کارشناسی حسابداری است و اکنون در رشتهٔ مدیریت ورزشی تحصیل می‌کند. احمدی در ۱۳۷۸ برای گزارشگری در تلویزیون تست داد که به دلیل سن پایینش رد شد؛ پس از آن در ۱۳۸۲ وارد رادیو شد و به گزارشگری پرداخت.او مجری مراسم دیدار ورزشکاران با رهبر ایران در اول آذر ۱۴۰۲ بود. وی با گزارش‌های متعدد در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ جایگاه خود را به عنوان گزارشگر فوتبال تثبیت کرد. احمدی با گزارش بازی‌های مهم جام جهانی ۲۰۱۴ از جمله بازی برزیل و آلمان که بازی تاریخی بود و ایران – نیجریه و همچنین در جام جهانی قطر گزارشگر بازی ایران و انگلیس بود که بد ترین شکست ایران در جام جهانی (شش بر دو) در این بازی رقم خورد. بیشترین گزارش را در شبکه سه در این تورنمنت انجام داد. او پس از آن مجری برنامه‌های آقای گزارشگر و به اضافه فوتبال بود. وی از سال ۱۳۹۳ مجری مراسم‌های سازمان لیگ فوتبال ایران (قرعه‌کشی لیگ برتر و مراسم انتخاب بهترین‌ها) بوده‌است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار