توسعه آب رفته / نگاهی به اثرات تغییرات مدیریتی در سرمایه گذاری گروه توسعه ملی

وضعیت مدیریتی سرمایه گذاری گروه توسعه ملی اوضاع مالی این شرکت را به شدت تحت تأثیر قرار داده و در این میان سهامداران تاوان این سوءمدیریت را پرداخت می کنند به گزارش اختصاصی رصد روز، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) که در تارنمای خود فراز...

وضعیت مدیریتی سرمایه گذاری گروه توسعه ملی اوضاع مالی این شرکت را به شدت تحت تأثیر قرار داده و در این میان سهامداران تاوان این سوءمدیریت را پرداخت می کنند

به گزارش اختصاصی رصد روز، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) که در تارنمای خود فرازی از فرمایشان رهبر انقلاب را به نمایش گذاشته این روزها در شرایطی به سر می برد که به نظر می رسد در تحقق این این منویات با چالشهایی روبروست. جابجایی ۶ مدیر و سرپرست در یکسال گذشته وخامتی را در این مجموعه رقم زده که از آن بوی خوبی به مشام نمی رسد.

ذر حالیکه تلاش بسیاری از شرکتها در شاخصه های مالی ارتقای آنها نسبت به پایان سال گذشته است تا به این وسیله بتوانند مدت زمان باقی مانده از سال را روی سایر برنامه های توسعه ای تمرکز کنند بررسی نشان میدهد که سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از این جهت با مسائلی روبروست که بدون شک باید این وضعیت را میوه حاصل از نهال مدیریتی آن دانست.

وضعیت مدیریتی رشته ها را پنبه کرد

 

طول عمر کوتاه مدیریتی افراد مختلف در این شرکت نتایجش را در گزارشات مالی به وضوح نشان داد تا سهامداران بازندگان اصلی آمد و رفت مدیرانی باشند که در خط و خط کشیهای  برخی افراد جایی نداشتند و هنوز هم که هنوزست ضمادی برای این درد پیدا نشده که گواه این ادعا تعداد اعضای هیئت مدیره آن در دو گزارش متناقض است.

تعداد اعضای هیئت مدیره این شرکت در گزارشات تفسیری مدیریت ۴ نفر دیده می شود و طیق آن مجتبی عزیزیان مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره است و بهروز مرادی به عنوان رئیس هیئت مدیره نقش آفرینی می کند و فرهاد زرگری و سید علی تقوی دو عضو دیگر هیئت مدیره ان را تشکیل می دهند. این در حالیست که پورتال این شرکت در حال حاضر تعداد اعضای هیئت مدیره را ۳ نفر نمایش می دهد و صندلی دو عضو دیگر همچنان خالی است.

اعضای هیئت مدیره سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در گزارش تفسیری 6 ماهه

اعضای هیئت مدیره سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در گزارش تفسیری ۶ ماهه

اعضای هیئت مدیره سرمایه گذاری گروه توسعه ملی سایت

اعضای هیئت مدیره سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در پورتال این شرکت

تغییرات اتوبوسی ادامه دارست؟

 

با مراجعه به سایت کدال مشخص می شود که در لیست فعلی اعضای هیئت مدیره این شرکت مطابق با آنچه در پورتال این شرکت قابل مشاهده است تنها فرهاد زرگری تأئید صلاحیت شده و دو مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره آن در حال احراز صلاحیت هستند و چنانچه اتفاقی بیفتد که مانع تأئید صلاحیت آنان شود باید منتظر موج بعدی تغییرات مدیریتی آن بود.

وضعیت صلاحیت اعضای هیئت مدیره سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در سایت کدال

وضعیت صلاحیت اعضای هیئت مدیره سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در سایت کدال

از دست دادن ۶۱ درصد از سود انباشته نسبت به پایان سال، کاهش دارایی ها، کاهش سرمایه گذاری های کوتاه مدت، کاهش سود عملیاتی، کاهش سود خالص هر سهم و افزایش بدهی های جاری تنها بخشی از اثرات عدم ثبات مدیریتی در این شرکت است که سهامداران را متضرر کرده.

در گزارشات بعدی در خصوص وضعیت مدیریتی این شرکت بیشتر خواهیم گفت…

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار