تولد لاکچری خانم بازیگر معروف برای پسرش + عکس

به گزارش رصد روز، فلور نظری متولد ۱ بهمن ۱۳۴۷ در گیلان است. فلور نظری فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره می باشد که از تئاتر فعالیت خود را شروع کرد و تجربه تدریس در دانشگاه را هم دارد. فلور نظری بعد از گرفتن لی...

به گزارش رصد روز، فلور نظری متولد ۱ بهمن ۱۳۴۷ در گیلان است. فلور نظری فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره می باشد که از تئاتر فعالیت خود را شروع کرد و تجربه تدریس در دانشگاه را هم دارد. فلور نظری بعد از گرفتن لیسانس از دانشگاه سوره مدرک بازیگری گرفت سپس در کلاس های بازیگری محمد رحمانیان و همسرش خانم مهتاب نصیرپور حاضر شد. فلور نظری سال ۱۳۷۵ با مجموعه فریاد بی صدا به کارگردانی داریوش جهانگیری وارد قاب تلویزیون شد. فلور نظری سال ۱۳۸۱ با سریال مسافری از هند در نقش راجا زن عموی سیتا دیده شد.

فلور نظری که بیشتر اوقات سال را در اروپا و آلمان زندگی می کند، هک اکنون در ایران حاضر است و به دور از پسرش مشغول پیش بردن پروژه های خود است. او گفت که تنها پسرش یعنی شروین در آلمان زندگی می کند، اما نگفته که او در این کشور مشغول به تحصیل است یا شغل خاصی دارد.

اما با این وجود فلور نظری به مناسبت سالروز تولد پسرش تصویری منتشر کرده و نشان داده که جشنی به همین منظور بر پا کرده است. هر چند خبری از حضور شروین در این جشن نیست و فلور نظری تنها خواسته با این کار از راه دور پسرش را غافلگیر کند.

فلور نظری

مطالب مرتبط

آخرین اخبار