توهین زننده گلشیفته فراهانی به مردم ایران و خاورمیانه+ فیلم

به گزارش رصد روز، گلشیفته فراهانی بازیگری است که بیشتر بعد از مهاجرت از ایران و انتشار تصاویر برهنه و نامتعارف از خود به شدت معروف شد. گلشیفته فراهانی بعد از حضور در چندین فیلم هالیوودی در حال حاضر در زمینه مدلینگ نیز برای شرکت های مختلف ...

به گزارش رصد روز، گلشیفته فراهانی بازیگری است که بیشتر بعد از مهاجرت از ایران و انتشار تصاویر برهنه و نامتعارف از خود به شدت معروف شد. گلشیفته فراهانی بعد از حضور در چندین فیلم هالیوودی در حال حاضر در زمینه مدلینگ نیز برای شرکت های مختلف فرانسوی فعالیت دارد. رهاورد فراهانی) که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می شود فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس ایرانی در سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. گلشیفته فراهانی که در سال ۱۳۷۶ و آستانه ۱۴ سالگی با فیلم “درخت گلابی” ساخته داریوش مهرجویی وارد دنیای بازیگری شد، آخرین بار در فیلم “درباره الی” ساخته “اصغر فرهادی” در ایران مقابل دوربین رفت.

گلشیفته فراهانی گفت: «وقتی در خاورمیانه به دنیا آمده اید انگار در کثافت متولد شده اید. هر جا بروید ریشه‌های‌تان به آن منطقه شیطانی برمی‌گردد»

یک کاربر فضای مجازی هم نوشت:

بر کسی پوشیده نیست که زندگی در خاورمیانه سخت و دشوار است، اما عده‌ای هم هستند که تمام بخت و اقبالشان از به دنیا آمدن در همین منطقه است. مثلا همین پسر شاه. ایشان هرجای دیگر دنیا بود با این استعداد و عقل و هوش احتمالا درگیر الکل و هزاران مشکل اجتماعی و خانوادگی بود و وقت سرخاراندن نداشت، اما به لطف خاورمیانه الان چند دهه است مفت می‌خورد و می‌چرخد و پز شازدگی می‌دهد.

یا خود همین خانم فراهانی.

ایشان به یقین اگر اهل خاورمیانه نبود حتی به عنوان آبدارچی هالیوود هم استخدام نمی‌شد چه برسد به بازیگری. یا خانم قمی کلایی و نازنین بنیادی اگر متولد اینجا نبودند، الان نهایت با ساسی مانکن سر پروژه اجرای شوی نوروزی به توافق می‌رسیدند، نه اینکه در سازمان ملل و اجلاس امنیتی مونیخ به عنوان نماینده زنان ایران حضور یابند.

نه خانم فراهانی، خاورمیانه برای هر کسی کثافت بوده باشد، برای امثال شما فرصت بی همتا بوده است. آخر کجای دنیا هم می شود وطن فروشی کرد و هم طلبکار و هم محبوب بود؟

مطالب مرتبط

آخرین اخبار