تیپ اروپایی لاله مرزبان در خارج از کشور

به گزارش رصد روز، لاله مرزبان در این عکس با تیپی کاملا اروپایی ظاهر شده است. لاله مرزبان و نمایش توانمندی ناشنوایان را در «نگهبان شب» لاله مرزبان بیان کرد: من در فیلم نگهبان شب ساخته آقای رضا میرکریمی نقش نصیبه را بازی کردم. او یک دختر کم...

به گزارش رصد روز، لاله مرزبان در این عکس با تیپی کاملا اروپایی ظاهر شده است.

لاله مرزبان در خارج از کشور تیپ اروپایی زده است.

لاله مرزبان و نمایش توانمندی ناشنوایان را در «نگهبان شب»

لاله مرزبان بیان کرد: من در فیلم نگهبان شب ساخته آقای رضا میرکریمی نقش نصیبه را بازی کردم. او یک دختر کم شنواست که عاشق می‌شود و برای رسیدن به عشقش تلاش می‌کند.

نصیبه دو شیفت کار می‌کند. او ترشی درست می‌کند و در بقالی هم فعالیت دارد. یک آدم سالم نمی‌تواند این قدر کار کند و فعال باشد. هدفم این بود که نشان دهم ناشنوایان خیلی توانمند هستند و از ما آدم‌های معمولی چیزی کم ندارند.

وی درباره پیچیدگی‌های بازی در نقش یک کم‌شنوا گفت: خیلی سخت می‌شود نقشی را بازی کنی که طیف خود ناشنوایان تاییدش کنند. مثل وقتی که لهجه یک شهر را اجرا می‌کنی و خود اهالی آن شهر تایید می‌کنند.

من با این چالش دست و پنجه نرم می‌کردم. حدود یک ماه و نیم مربی ناشنوایان داشتم و زبان اشاره را یاد می‌گرفتم. اول قرار بود این شخصیت کاملا ناشنوا باشد. در طول تمرین‌ها آقای میرکریمی به این نتیجه رسیدند که کم شنوا درست‌تر است.

مرزبان درباره دغدغه اصلی فیلم اظهار داشت: فیلم راجع به کرامت انسانی و شرافتی است که در طبقه کارگر وجود دارند. نه این که این آدم‌ها بخواهند این طوری باشند. در ذات شخصیت‌شان این نکته وجود دارد.

آن‌ها همین قدر خالص هستند. همه ما آدم‌ها در وجودمان ویژگی‌هایی داریم که به واسطه مشکلات خاک می‌خورد. ولی ذات آدم‌ها سرشار از انسانیت است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار