ثبت رکورد تولید هفتگی سه سال گذشته در سایپا/ ثبت رکورد تولید ماهیانه در طول ۴ سال اخیر/ عبور از تولید ۳۰۰ هزار دستگاه در ۸ ماه سال جاری/ ثبت رکورد روزانه تولید در طول ۲ سال اخیر

معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و طی هفته گذشته از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشک...

به گزارش رصد روز، معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و طی هفته گذشته از مرز ۱۱ هزار دستگاه عبور دهد و با تولید ۱۱ هزار و ۲۶۴ دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.

مسعود پروین با بیان مطلب فوق افزود: گروه خودروسازی سایپا در آبان ماه سال جاری با تولید ۴۷ هزار و ۳۸ دستگاه خودرو، بیشترین تولید ماهیانه در طول ۴ سال گذشته را رقم زده و این تیراژ تولید از خرداد ماه سال ۹۷ تاکنون بی سابقه بوده است.

او تصریح کرد: در ادامه روند افزایشی تولید، در ابتدای آذر ماه سال جاری و در مدت ۸ ماه از ابتدای سال تاکنون، تولید تجمعی سایپا از ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو عبور کرده که آخرین بار این تعداد تولید سایپا در سال ۹۷ انجام شده است. این در حالی است که در سال ۹۷ و در مدت زمان مشابه، بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه از تولیدات آن سال، از محصولات با قطعات منفصله شرکای تجاری (CKD) بوده است.

معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: خوشبختانه این گروه خودروساز در آبان ماه از میانگین تولید روزانه هزار و ۸۸۰ دستگاه عبور کرده و در اول آذر ماه موفق به ثبت رکورد تولید هزار و ۹۹۳ دستگاه شد که بر اساس آمار موجود این رکورد طی دو سال اخیر بی سابقه است.

او تاکید کرد: تمامی روند افزایشی تولید در گروه خودروسازی سایپا درحالی انجام شده است که این گروه سه محصول پرتیراژ تیبا، تیبا۲ و ساینا را به تدریج از خطوط تولید خود خارج کرده و با برنامه ریزی دقیق و مدون توانسته با سایر محصولات خود به این رشد تولید دست یابد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط