جزئیات بورس امروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

جزئیات بورس امروز 16 مرداد 1400 از رشد 1.718 واحدی شاخص و 993 واحدی شاخص هم وزن حکایت دارد در پایان معاملات امروز 298 نماد سبز و 333 نماد قرمز ثبت شدند.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزی که شاخص برخلاف پیش بینی ها هزار و ۷۱۸ واحد رشد کرد شاخص هم وزن نیز ۹۹۳ صعود داشت و به ۴۰۴ هزار رسید و شاخص کل نیز امروز با رسیدن با رسیدن به یک میلیون ۴۰۷ هزار واحد روند حمایتی خوبی را از سهامداران دریافت کرد. در جزئیات بورس امروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ مشاهده می شود که فارس با ۳ هزار و ۹۹۸ واحد تأثیرگذاری در شاخص بیشترین اثر را روی بازار سرمایه داشت. وبملت نیز ۹۲۲ واحد در شاخص کل اثرگذار بود. پارسان با اثرگذاری منفی ۶۷۵ واحدی و فخوز با ۶۰۹ واحد اثرگذاری منفی ، وتجارت امروز ۵۲۳ واحد اثرگذاری مثبت و فملی میدکو به ترتیب با ااثرگذاری منفی ۴۹۷ و ۴۹۲ واحد به ترتیب نمادهای اثرگذار در شاخص کل بودند.

 

جزئیات بورس امروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

 

بیشترین تراکنش معاملات امروز با ۱۲۳ هزار و ۸۸۷ معامله در نماد سپید مشاهده می شود. شستا ، فملی فارس ، خساپا ، ومدیر و برکت نیز امروز بازار بورس در بین پر تراکنش ترین ها بودند. شستا تعداد معاملات خود را نزدیک سپید هم ندید و در نهایت با ۲۶ هزار و ۸۶۸ معامله به کار خود پایان داد.

در بازار فرابورس مانند روزهای گذشته نماد دی در صدر پر تراکنش ترین ها با ۲۷ هزار و ۲۱۲ معامله دیده می شود. وهامون دیگر نماد پر معامله امروز بازار فرابورس بود که ۲۴ هزار و ۲۴۲ معامله در این نماد انجام شد. لطیف ، گدنا ، فگستر ، فتوسا و آریا از دیگر نمادهایی هستند که در فهرست پر تراکنش های فرابورس حضور دارند.

کگهر ، زاگرس ، مارون ، غصینو ، شگویا ، آریا و فرابورس از نمادهای تأثیرگذار در فرابورس امروز بودند.

در پایان معاملات امروز ۲۹۸ نماد سبز و ۳۳۳ نماد قرمز ثبت شدند که ۱۷۳ نماد سبز متعلق به بازار بورس و ۱۲۵ نماد نیز متعلق به فرابورس بودند. ۲۰۵ نماد قرمز در بورس و ۱۲۸ نماد سبز نیز در فرابورس نتیجه معاملات امروز بود.

شاخص ۳۰ شرکت بزرگ به ۷۶ هزار و ۳۷۲  رسید که ۰.۰۹ درصد افزایش را نسبت به آخرین روز معاملات نشان میدهد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار