جزئیات کامل عرضه اولیه سپید / همه چیز درباره عرضه اولیه فردا

جزئیات کامل عرضه اولیه سپید و بررسی بنیادی این نماد طبق آخرین صورتهای مالی که مربوط به پایان سال 99 است نشان می دهد که این عرضه می تواند برای فعالان بازار سرمایه جذاب باشد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، نماد سپید متعلق به شرکت سپید ماکیان است که در حوزه صنعت طیور کشور فعالیت می‌کند و بزرگترین زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی کشور را در اختیار دارد این نماد که قرار است فردا با کف قیمتی ۱۹ هزار و ۹۰۰ ریال و سقف قیمتی ۲۱ هزار ریال عرضه شود با توجه به آنچه که در کارنامه صورت‌های مالی آن قابل مشاهده است می تواند برای فعالان بازار سرمایه جالب باشد جزئیات کامل عرضه اولیه سپید به شرح ذیل است.

 

جزئیات کامل عرضه اولیه سپید

این نماد ششمین عرضه اولیه است که امسال در بازار سرمایه ارائه می‌شود ۱۵ درصد از سهام این شرکت معادل ۱۵۰ میلیون و ۷۵۰ هزار سهم عرضه خواهد شد به نظر می‌رسد که حداکثر تعداد سهم برای هر کد بورسی ۱۵۰ سهم باشد. بنابراین به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر ۴۵ سهم معادل ۹۵ هزار تومان تعلق می‌گیرد.
مدیر این عرضه کارگزاری توازن بازار است و متعهد خرید آن نیز شرکت تامین سرمایه تمدن است این نماد ۵۷۲ مین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده بورسی سکه در بازار دوم با توجه به نرخ تعیین شده عرضه خواهد شد.

 

جزئیات عرضه اولیه سپید

 

جزئیات بنیادی عرضه اولیه سپید

 

طبق صورت‌های مالی شرکت که مربوط به پایان سال ۹۹ است درآمدهای عملیاتی آن به ۱۶ هزار و ۶۴۱ میلیارد ریال می‌رسد و سود خالص آن نیز رقم ۲ هزار و ۵۴۷ میلیارد ریال را نشان می دهد.
دارایی های ثابت این شرکت ۳ هزار و ۳۴۷ میلیارد ریال و موجودی نقد آن نیز طبق آخرین صورت‌های مالی ۵۴۹ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال است. همانطور که در تابلوی این شرکت قابل ملاحظه است سرمایه این شرکت در حال حاضر هزار و ۵ میلیارد ریال می باشد. این شرکت در پایان سال ۹۹ سود انباشته ۵ هزار و ۴۵ میلیارد ریالی را ثبت کرده و رقم بدهی آن نیز ۴ هزار و ۱۰۱ میلیارد ریال است سود عملیاتی این شرکت در پایان سال قبل ۳ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال بود و سود خالص آن ۳ هزار و ۵۲۹ میلیارد ریال بود. فروش خالص شرکت ۱۶ هزار و ۶۹۸ میلیارد ریال را نشان می‌دهد.

 

نماد سپید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار