جشن شبانه علی دایی و همسر دوم+ عکس

به گزارش رصد روز، ازدواج علی دایی در اول بهمن ماه ۱۳۸۳ صورت گرفت و به جرگه متاهلین پیوست. علی دایی در سال ۱۳۸۴ در مصاحبه‌ای در خصوص شیوه آشنایی با همسرش و خصوصیات شریک زندگیش گفت: همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می‌باشد، مادر علی دایی ار...

به گزارش رصد روز، ازدواج علی دایی در اول بهمن ماه ۱۳۸۳ صورت گرفت و به جرگه متاهلین پیوست. علی دایی در سال ۱۳۸۴ در مصاحبه‌ای در خصوص شیوه آشنایی با همسرش و خصوصیات شریک زندگیش گفت: همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می‌باشد، مادر علی دایی اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می‌باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می‌باشد، او هشت سال از من کوچک‌تر است. شهریار ایران در مصاحبه ای با عادل فردوسی پور از همسرش به عنوان مشاور زندگی اش یاد کرد و گفت که بعد از ازدواج جایگاه اجتماعی بهتری پیدا کرده است. بدون شک نقش همسر علی دایی در زندگی او قابل انکار است و دایی تبدیل به انسانی با وجه اجتماعی مناسبی شده است که متاسفانه برخی فوتبالیست ها از داشتن ان محروم هستند.

عکسی دیده نشده از همسر دوم علی دایی در یک مراسم در کنار همسرش با یک تیپ و استایل لاکچری و چهره ای متفاوت و شیک منتشر شد.

علی دایی

مطالب مرتبط