جنیفر لوپز ازدواج کرد/ ازدواج سوپراستار ۵۲ ساله برای دهمین بار!!!

به گزارش رصد روز ، جنیفر لوپز ازدواج کرد . این خبر امروز غوغای زیادی در رسانه های جهان به پا کرد زیرا عده ای معتقدند که این ازدواج نیز مانند سایر ازدواجهای خانم بازیگر با شکست روبرو می شود و بهتر است سوپراستار ۵۲ ساله امریکایی به دوران با...

به گزارش رصد روز ، جنیفر لوپز ازدواج کرد . این خبر امروز غوغای زیادی در رسانه های جهان به پا کرد زیرا عده ای معتقدند که این ازدواج نیز مانند سایر ازدواجهای خانم بازیگر با شکست روبرو می شود و بهتر است سوپراستار ۵۲ ساله امریکایی به دوران بازنشستگی فکر کند.

جنیفر لوپز ازدواج کرد

 

جنیفر لین لوپز با نام مستعار جِی لو(J- lo) خواننده،رقصنده، بازیگر، صداپیشه، تهیه کننده، نویسنده و طراح مد آمریکایی است.خبر ازدواج جنیفر لوپز، بازیگر و خواننده معروف آمریکایی منتشر شد. جنیفر لوپز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در محله کسل هیل شهر نیویورک و از به دنیا آمد.  جنیفر لوپز پدر و مادری وی دیوید و گوآدالوپ؛ مادرش مربی مهدکودک و پدرش متخصص رایانه هر دو پورتوریکویی تبار و کاتولیک مذهب، زاده شهر پونسی در جنوب پورتوریکو می‌باشند. جنیفر لوپز یک خواهر بزرگ‌تر به نام لسلی دارد و خواهر کوچک‌ترش لیندا لوپز به شغل خبرنگاری مشغول است.

کنایه مژده لواسانی به مسئولان درباره آلودگی هوا

محمدحسین فرحبخش آزار جنشس فرهاد اصلانی فساد سینما

تیکه سنگین غول برره به ابراهیم رئیسی فطریه یارانه

اعضای هیئت پیگیری مطالبات خشونت جنسی علیه زنان در سینما

خبر ازدواج جنیفر لوپز، بازیگر و خواننده معروف آمریکایی، تیتر اول برخی از وب سایت ها شد. خبری که قرار گرفتن خانم سلبریتی برای بار دهم در این موقعیت را گزارش میکرد، با انتشار تصویر حلقه ای با الماس سبز رنگ توسط جنیفر لوپز در فضای مجازی منتشر و دست بدست شد.

جنیفر لوپز

این خبر هیجان انگیز توسط خود این سلبریتی زن ۵۲ ساله در ویدئوی کوتاهی در وب سایت On The JLo تایید شده است. در این کلیپ، جنیفر در حال تحسین یک حلقه الماس سبز رنگ است.

این دومین بار است که جی لو و افلک حلقه های خود را رد و بدل می کنند. لوپز ۵۲ ساله و افلک ۴۹ ساله در سال ۲۰۰۲ تا مرز ازدواج پیش رفتند اما همه چیز لغو شد و نامزدی شان بهم خورد.

در واکنش به هیجان زدگی جنیفر از این نامزدی، کامنت های مختلفی منتشر شد و بسیاری از کاربران فضای مجازی، طنز گونه به خوشحالی او واکنش نشان دادند. در میان کامنت ها مسئله جالبی که به چشم میخورد این بود که خیلی ها معتقد بودند ازدواج پس از ۹ بار جدایی و این همه تجربه، اینقدرها هم ذوق زدگی و خوشحالی ندارد که جی لو از خودش به نمایش گذاشته است.

جنیفر لوپز خوانندگی و رقص را از همان کودکی تجربه کرد

جنیفر لوپز در پنج سالگی شروع به شرکت در کلاس‌های خوانندگی و رقص می‌کند. دو سال بعد و در هفت سالگی از طرف مدرسه در یک سفر به نیویورک شرکت می‌کند. پدر و مادر جنیفر لوپز به شدت با بازیگری وی مخالف بوده و این تصمیمش را احمقانه می‌دانستند. تفاوت شدید دیدگاه‌های جنیفر لوپز با خانواده‌اش منجر به این می‌شود که وی از خانه خانوادگی خارج شده و به آپارتمان خودش در محله منهتن نقل‌مکان کند.

در این مرحله از زندگیش است که روی به اجرای موسیقی در برخی مکان‌های محلی می‌آورد. چندی بعد به عنوان یکی از اعضای یک گروه کر وی را استخدام می‌کنند؛ و با این گروه یک سفر پنج‌ماهه به اروپا نیز می‌رود، اما همیشه از نقشش در گروه ناراضی بود، زیرا جنیفر لوپز تنها عضو گروه بود که اجازه تک‌خوانی نداشت. بعدها در یک اجرای دیگر در کشور ژاپن موفق به یافتن موقعیت شغلی جدیدی تحت عنوان رقاص، خواننده و طراح می‌شود.

ورود جنیفر لوپز به عرصه بازیگری

جنیفر لوپز در سال آخر دبیرستان بود که در خصوص اینکه یک فیلم درحال ساخت، به دنبال بازیگران دختر نوجوان است، خبرهایی می‌شود. در نهایت موفق می‌شود نقش کوتاهی در فیلم بگیرد.

صحبت های منشوری حمید گودرزی و مهران مدیری

تبلیغ کنسرت تتلو در تهران

تیپ جذاب الهام پاوه نژاد در کنار علیرضا کوشک جلالی

این فیلم که دختر کوچکم نام داشت ساخته سال ۱۹۸۶ بوده و یکی از فیلم‌های درجه پایین، با بودجه کم است.

بعد از آن فیلم بود که جنیفر لوپز تصمیم می‌گیرد تبدیل به یک ستاره در سینما شود.

با اینکه به تازگی در کالج باروک ثبت‌نام کرده بود، ولی بعد از تنها گذشت یک ترم تصمیم به انصراف از تحصیل می‌گیرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار