جهش صد و یک درصدی بیمه سرمد

به گزارش اختصاصی رصد روز، بیمه سرمد که سال جدید را با حضوری موفق در بازار سرمایه شروع کرد به مسیر قابل توجه خود ادامه داد و بررسی ها حکایت از افزایش شاخصهای مالی این شرکت بیمه ای در سه ماهه نخست سال دارد. این شرکت بیمه ای که بعد از تغییرا...

به گزارش اختصاصی رصد روز، بیمه سرمد که سال جدید را با حضوری موفق در بازار سرمایه شروع کرد به مسیر قابل توجه خود ادامه داد و بررسی ها حکایت از افزایش شاخصهای مالی این شرکت بیمه ای در سه ماهه نخست سال دارد.

این شرکت بیمه ای که بعد از تغییرات مدیریتی به بهبود جایگاه در صنعت بیمه و سهم بیشتری از بازار می اندیشد در سه ماهه نخست سال موفق شد به پرتفوی ۱۸ هزار میلیاردی دست پیدا کند و با توجه به افزایش سرمایه پیش رو می توان اتفاقات بهتری را نیز متصور بود. افزایش سرمایه ۹۲ درصدی بیمه سرمد از محل  آورده نقدی سهامداران ,سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها بود که سرمایه سرمد را به ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال رساند. 

در حال حاضر بیمه سرمد در بین ۳۰ شرکت فعال در این حوزه جایگاه هفدهم را باسهم ۱.۵ درصد از بازار در اختیار دارد که به گفته مدیرعامل آن تلاش این شرکت تحقق سهم ۲ درصدی از بازار در سال جاریست.

بیمه سرمد که در پایان سال قبل موفق به فروش ۱۷.۷۶۲ میلیارد ریال حق بیمه شده بود در سه ماهه نخست سال علاوه بر حفظ این دستاورد موفق شد تا با افزایش قابل توجه درآمدهای بیمه ای این متغیر را در صورتهای مالی منتهی به پایان خرداد سال جاری به ۶ هزار و ۲۷۵ میلیارد ریال برساند که نسبت به ۳ ماهه نخست سال قبل رشد صد و یک درصدی را نشان میدهد.

درآمدهای بیمه ای این شرکت در سه ماهه نخست سال قبل ۳ هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال بود که با تحولات صورت گرفته این میزان با افزایش ۳ هزار و ۱۶۰ ریالی همراه بود. همه این اتفاقات در شرایطی برای برای سرمد رخ می دهد که کمتر از ۸ ماه از مدیریت رشنوادی در آن می گذرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار