حضور بیمه تجارت‌نو در نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش

شرکت بیمه تجارت‌نو در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران که از ۱۹لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه در مرکز همایش و نمایشگاههای بین المللی کیش برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ هدف ...

شرکت بیمه تجارت‌نو در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران که از ۱۹لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه در مرکز همایش و نمایشگاههای بین المللی کیش برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ هدف از این رویداد معرفی آخرین نوآوری‌ها و دستاوردهای جهانی صنعت پخش در کشور است که در حاشیه نمایشگاه نیز کنفرانس‌ها و پنل‌های تخصصی در این حوزه برگزار می‌شود.

شرکت بیمه تجارت‌نو در راستای اهمیت و نقش تاثیرگزار شبکه فروش در صنعت بیمه و همچنین بهره‌برداری بیشتر در این رویداد، میزبان تعدادی از نمایندگان برتر شرکت در این نمایشگاه خواهد بود.

شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای که در راستای رسالت اجتماعی خود مبنی بر اعتلای فرهنگ بیمه و ارائه خدمات متنوعی که به صنایع و سازمان‌های متفاوت دارد در این رویداد در کنار دیگر شرکت‌ها و سازمان‌های نام آور در سطح کشور، حضور به عمل می‌آورد.

بیمه تجارت‌نو در غرفه ۳۷ از ساعت ۱۷ الی ۲۲ میزبان و پاسخگوی بازدیدکنندگان محترم است .

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط